۲۰ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۳۳

باز لورمن "گتسبی بزرگ" را به شیوه سه بعدی می‌سازد

باز لورمن "گتسبی بزرگ" را به شیوه سه بعدی می‌سازد

باز لورمن فیلمساز آمریکایی نسخه تازه‌ای از "گتسبی بزرگ" را به شیوه سه بعدی می‌سازد.

به گزارش مهر، به نقل از هالیوود ریپورتر لورمن در گفتگویی شیوه سه بعدی را ستایش کرد و گفت: اغلب فیلم‌های کلاسیک و مهم تاریخ سینما باید به شیوه سه بعدی بازسازی شوند. وی افزود: قصد دارم فیلم "گتسبی بزرگ" را به شیوه سه بعدی بازسازی کنم.

لورمن که در نمایشگاه دستاوردهای فن آوری الکترونیک در لاس وگاس شرکت کرده بود در نشستی با حضور مایکل مان و الیور استون درباره ویژگی‌های بلو ری سخن گفت. در این نشست بخش‌هایی از فیلم‌های "مولن روژ" و "رومئو و ژولیت" ساخته لورمن، "آخرین بازمانده موهیکن‌ها" ساخته مایکل مان و "وال استریت" و "وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد" اثر الیور استون به شیوه بلوری به نمایش درآمد.

مایکل مان در این نشست گفت: بلو ری بهترین شیوه‌ای است که می‌تواند روی تصمیم‌گیری‌های ما به عنوان کارگردان تاثیرگذار باشد. به گمانم فن آوری ویدیو پس از بلوری دیگر پیشرفتی نخواهد داشت.

لورمن نیز خواستار توجه بیشتر فیلمسازان به بلو ری شد. وی گفت: بلو ری فرمتی بسیار قوی است. فقط باید حواسمان باشد که از آن سوء استفاده نکنیم. در این فرمت علاوه بر افزایش کیفیت، جزئیات بیشتری دیده می‌شوند.

اما الیور استون گفت: جمع آوری فیلم‌ها روی بلو ری علاوه بر محاسنش اندکی غمناک است. ما مثل آخرین بازماندگان موهیکن‌ها هستیم .چون نمی‌دانیم در آینده چه اتفاق تازه‌ای رخ خواهد داد. استون درباره فیلمبرداری به شیوه سه بعدی هشدار داد: هرگز فیلمبرداری فیلمی به شیوه سه بعدی را آغاز نکنید مگر آنکه بودجه کافی را برای این کار فراهم آورده باشید و گرنه تحت فشار شدید قرار می‌گیرید.

کد خبر 1228877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha