۲۵ دی ۱۳۸۹، ۱۹:۲۱

اخبار کوتاه ورزشی آذربایجان شرقی

اخبار کوتاه ورزشی آذربایجان شرقی

تبریز - خبرگزاری مهر: رویدادهای فوتسال، دوچرخه سواری، والیبال، فوتبال و پینگ پنگ اخبار کوتاه ورزشی آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال تیم گسترش فولاد تبریز دومین شکست متوالی خود را برابر راه ساری تجربه کرد تا هفته ای تلخ برای فوتسال تبریز رقم خورد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال روز گذشته و امروز با برگزاری پنج مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و پس از شکست دبیری تبریز در مشهد برابر علم و ادب ، گسترش فولاد تبریز در ساری سه بر دو مغلوب تیم راه ساری شد تا ناکامی های این تیم ادامه دار باشد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز نیز از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانی محروم از نیمکت تیم تبریزی بود.

تیم گسترش‌فولاد با 28 امتیاز از 18 بازی در رده ششم قرار دارد و این در حالی بود این هفته دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک به استراحت پرداختند.

نتایج این هفته مسابقات به شرح زیر است:

 علم و ادب مشهد پنج - دبیری تبریز دو

 فولاد ماهان شش- کیش ایر قم چهار

 پرسپولیس تهران دو - فیروز صفه اصفهان سه

حفاری اهواز چهار - ارژن فارس سه

 راه ساری سه - گسترش فولاد تبریز دو

حضور تیم پتروشیمی تبریز در تورهای بین‌المللی قراه کهن الزامی شد

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری حضور تیم پتروشیمی تبریز در تورهای بین‌المللی قراه کهن را الزامی دانست.

تیم پتروشیمی تبریز صدرنشین برترین تیمهای دوچرخه سواری قاره اسیا و دانشگاه آزاد اسلامی دومین تیم باشگاهی ایران در تورهای بین‌المللی الزامی شد.

با تصویب فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI از این پس برگزارکنندگان تورهای بین‌المللی جاده در آسیا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه ( در همه کلاس‌ها) و تورهای بین‌المللی جاده در اروپا (کلاس یک ) باید سه تیم کانتیننتال برتر در فصل گذشته همان قاره را به تورهای بین‌المللی خود دعوت کند.

بر این اساس تیم‌های پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد و جایانت تایوان به ترتیب تیم‌های اول تا سوم فصل گذشته تورهای آسیایی در سال 2010 مطابق این قانون باید به همه تورهای بین‌المللی قاره کهن در سال 2011 دعوت شوند.

گسترش فولاد دور برگشت را با برد آغاز کرد

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته ششم مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های کشور با برد تیم هیئت مازندران به تعقیب تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر والیبال نشسته ادامه داد.

تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز در هفته ششم مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های کشور سه بر صفر تیم هیئت مازندران را از پیش روی برداشت تا با 14 امتیاز پس از ذوب آهن اصفهان در رده دوم باشد.

در این دیدار شاگردان حسن بخشعلی پور 24 بر 14 ، 25 بر 14 و 25 بر 16 بازی را به نفع خود به پایان دادند.

دور رفت این رقابت ها هفته گذشته با قهرمانی ذوب آهن (کسب 14 امتیاز) به پایان رسید و تیم های گسترش فولاد تبریز با 11 امتیاز و دخانیات ایران با 9 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

ماشین سازی با تساوی و گسترش فولاد با شکست دور رفت لیگ یک فوتبال را به پایان رساندند

تیمهای ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر رقبای خود به ترتیب به مساوی و شکست رضایت دادند.

در مشهد تیم گسترش فولاد تبریز برابر تیم ابومسلم خراسان در آخرین دیدار از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تیم ابومسلم خراسان در ورزشگاه تختی مشهد با گلهای افشین دانشیان در دقایق 16 و 57 و محمدرضا خرسندنیا در 62 حریف خود را شکست داد.

سعید عبدالله پور از ابومسلم خراسان در دقیقه 85 بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

قضاوت این دیدار را قاسم واحدی با کمک محمدرضا غنو و علی اکبر عظیم پور بر عهده داشتند

همچنین ماشین سازی تبریز به تساوی بار ارزشی دست یافت و تیم فوتبال تربیت یزد را در خانه با تساوی دو بر دو متوقف کرد.

این مسابقه که درورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، دو تیم به تساوی دو بردو رضایت دادند و در دقیقه 93 تیم ماشین سازی از شکست گریخت تا به یک امتیاز این رقابت دست یافت.

گلهای تربیت یزد در دقایق 73 و 97 توسط مهدی طایفی و ماشین سازی تبریز هم دردقایق 60 توسط امیر حسین ایپکجی و 93 توسط احمد باسی به ثمر رسید.

قضاوت این مسابقه بر عهده سید رسول حسینی، فرهاد خوشنواز و حمید سبحانی از اصفهان بود.

ماشین سازی در پایان دور رفت با دو برد، هفت تساوی و چهار باخت به دست آورده و با 13 امتیاز از 13بازی رده ای بهتر از سیزدهم ندارد.

تیم گسترش فولاد تبریز با 20 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی برابر نماینده قم به برتری رسید

مرحله مقدماتی لیگ دسته اول پینگ‌پنگ بزرگسالان ایران شد و هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی در اولین دیدار خود خارج از خانه در مصاف با نماینده قم به برتری دست یافت.

هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی در این دیدار پنج بر سه برابر هیات تنیس روی میز قم پیروز شد.

در این دیدار عیسی طهماسبی ، سینا کیهان و صادق خیاط صبحی برابر رقبای خود به برتری دست یافتند و احمد حبیبی شکست خورد و در رقابتهای دوبل نیز تیم جواد بشکه ساز و ستار رائف شکست را پذیرا شد.

این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار می شود که در گروه یک هیئت تیم های آذربایجان شرقی، مانوش قزوین و هیئت قم قرار دارند و در گروه دو نیز تیم های نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و هیات هرمزگان حضور دارند.

هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی در دومین دیدار خود 15 روز بعد در تبریز پذیرای تیم قزوین خواهند بود.

مرحله مقدماتی این مسابقات تا 21 بهمن ماه به طول خواهند انجامید و مرحله نیمه نهایی دور رفت این رقابت ها 28 بهمن و دور برگشت آن پنج اسفند برگزار می شود.

در بندرعباس نفت امیدیه به مصاف هیات هرمزگان می رود و در آخرین دیدار این هفته روز شنبه آینده تیم های نفت آبادان و نفت و گاز گچساران در آبادان به مصاف هم می روند. 

کد خبر 1232557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha