۳۰ بهمن ۱۳۸۹، ۱۰:۰۷

میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های دولتی آذربایجان غربی سنجش می شود

میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های دولتی آذربایجان غربی سنجش می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی از اجرای طرح سنجش رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه های دولتی استان از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، محمد طالبی صبح شنبه در مراسم آغاز اجرای این طرح در جمع خبرنگاران افزود: این طرح از امروز 30 بهمن ماه به مدت 10 روز کاری در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح بر اساس مصوبه هیئت وزیران از سال 81 در کشور آغاز شده، بیان داشت: نتایج رتبه بندی دستگاههای اجرایی 22 اسفند ماه امسال اعلام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح در شهرستانهای ارومیه، سلماس، خوی، چالدران، مهاباد، میاندوآب، نقده و شاهین دژ اجرا شده و در قالب این طرح 9 هزار و 500 پرسشنامه در دستگاه های اجرایی استان تکمیل خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 50 پرسشگر، 12 ناظر و بازبین، 12 نفر جهت داده آمایی و تجزیه تحلیل و 15 نفر عوامل اجرایی فعالیت خواهند کرد.

طالبی سنجش آگاهی مراجعان از گردش کار، سنجش اعتماد مراجعان از مسئولیت پذیری و قانون مندی، سنجش نحوه رفتار با ارباب رجوع از نظر رعایت ادب و سرعت و دقت در انجام کار، سنجش فضا و تجهیزات فیزیکی لازم از نظر پاکیزگی و محل مناسب و رعایت حقوق مراجعان را از محورهای مورد بررسی در این طرح دانست.

کد خبر 1256804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha