۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۶:۲۶

2344 نفر عضو شورای اسلامی در استان زنجان هستند

2344 نفر عضو شورای اسلامی در استان زنجان هستند

زنجان - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری زنجان از عضویت دو هزار و 344 نفر در شورای اسلامی استان خبر داد و گفت: مقایسه این آمار با کل کشور، بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی حاکم در این استان است.

سعید رفیعی با بیان اینکه خرد جمعی یکی از ویژگی های شوراهای اسلامی است افزود: اصلی ترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا ایجاد هماهنگی بین مسئولان اجرایی کشور و همچنین فصل الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری است.
 
وی خدمت به مردم را از دیگر ویژگی های شوراهای اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا ارتباط مستقیم با مردم دارند بنابراین مسیر خدمت در شوراها باز است.
 
رفیعی به برخی اقدامات صورت گرفته در خصوص عمران روستایی استان زنجان اشاره و عنوان کرد: فعال سازی ستاد عمران روستایی در جهت رفاه حال مردم روستا، راه اندازی خانه گردشگر در روستاها و افزایش محدوده روستاها، برخی از اقداماتی است که به منظور ارتقای سطح زندگی مردم روستا صورت گرفته است.
 
معاون عمرانی استانداری زنجان افزود: با توجه به اینکه شهرداری ها و شوراهای اسلامی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند، باید با ایجاد درآمد پایدار و مستمر روی پای خود بایستند.
 
رفیعی افزود: با ایجاد کارخانه های مختلف، خرید سهام از شرکت های پر درآمد، سرمایه گذاری شهرداری ها در پروژه ها و تعریف کدهای جدید می توان درآمد پایداری برای این نهاد ها به وجود آورد.

کد خبر 1305086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha