۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۳۶

9 روستای آذربایجان غربی به شبکه برق سراسری متصل می شوند

9 روستای آذربایجان غربی به شبکه برق سراسری متصل می شوند

ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از اتمام عملیات برق رسانی به 9 روستای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در چالدران، غلامرضا اتابکی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور برق چالدران با اشاره به اینکه بالغ بر 97 درصد از روستاهای استان از نعمت برق بهره مند هستند، اظهار داشت: امسال 9 روستا نیز با صرف بیش از هزارو 400 میلیون ریال اعتبار از از مزایای برق بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون از مجموع دو هزار و 923 روستای استان، دو هزار و 803 روستا از مزایای برق برخوردارند، بیان کرد: روستاهای بدون برق استان زیر 10 خانوار جمعیت هستند که برق رسانی به این روستاها نیز به تدریج انجام می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه روند فعلی تا دو سال آینده کلیه روستاهای استان به شبکه سراسری برق متصل شوند.

احمد رضا قلی پور فرماندار شهرستان چالدران هم در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای ارائه خدمات رفاهی و تامین زیرساختهای لازم در این حوزه در سطح شهرستان، از راه اندازی نمایندگی اداره برق بخش دشتک طی آینده نزدیک خبر داد و افزود: به لحاظ گستردگی این بخش و جهت رفاه حال مردم، راه اندازی نمایندگی این بخش ضروری بود.

در پایان این مراسم یوسف محمدزاده به عنوان مدیر جدید امور برق چالدران معرفی و از زحمات اله وردی خلیلی قدردانی شد.

کد خبر 1308499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha