۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۵:۱۶

معابر مرکزی ورامین برای تردد معلولان و سالمندان بهسازی شد

معابر مرکزی ورامین برای تردد معلولان و سالمندان بهسازی شد

شهرستانهای تهران - خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمران شهرداری ورامین از بهسازی و مناسب سازی پیاده روها و معابر اصلی شهر ورامین برای تردد معلولان و سالمندان خبر داد.

صادق عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در ورامین اظهار داشت: از چهار سال گذشته تاکنون، مناسب سازی پیاده روهای دوطرفه خیابانهای اصلی شهر ورامین در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله این معابر می توان به بلوار شهید باهنر، کمربندی شهید بهشتی، خیابانهای طالقانی، مسجد جامع، شهید کسائیان(چوببری) اشاره کرد که با حمایتهای شورای اسلامی شهر و برنامه ریزی های هدفمند شهرداری انجام و مناسب سازی خیابان ۱۵خرداد نیز به زودی پایان می یابد.

این مسئول عمرانی اشاره کرد: همزمان با اجرای این طرح، نصب پایه چراغ های زیبا و تزئینی، بهسازی پیاده روها و سنگ و آجرفرش نمودن آن، بازپیرایی فضاهای سبز و محوطه آنها در پیاده روها، تعریض جوی ها و تعویض جداول قدیمی و نصب جداول جدید، تعویض پل های سیمانی و فلزی و تعریض آن و … انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح از زمان اجرا تاکنون مورد استقبال گسترده شهروندان ورامین قرار گرفته و در صورت تامین اعتبار، این پروژه برای خیابانهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

عباسی گفت: در این معابر با احداث شیب راهه توسط کفپوش و مصالح ساختمانی و یا نصب پل بر روی انهار، بین معابر پیاده و سواره پیوستگی ایجاد شده تا تردد برای معلولان و سالمندان تسهیل شود.

کد خبر 1308632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha