۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۴۵

نمایش فیلم‌های "تلفن همراه" در جشنواره "سینماحقیقت"

پنجمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در بخشی جدید با عنوان"شکار واقعه"، به استقبال نمایش فیلم‌های کوتاه تصویربرداری شده با "تلفن همراه" خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، "شکار واقعه" عنوان یکی از پنج بخش "مسابقه ملی"جشنواره‌ پنجم سینماحقیقت است که در آن، مستندهای "تلفن همراه" با رویکرد حوادث اجتماعی (حداکثر تا 90 ثانیه) به نمایش عمومی در خواهد آمد.

بر پایه این گزارش، به چهره‌ برگزیده‌ این بخش، تندیس فیروزه‌ای جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی 15 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: بخش مسابقه مستندهای 5 دقیقه‌ای با رویکرد «خانواده» نیز از دیگر بخش‌های رقابتی ایندوره از جشنواره بین‌المللی "سینماحقیقت" است که به مستندساز برتر این بخش نیز تندیس فیروزه‌ای جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 25میلیون ریال جایزه نقدی تقدیم خواهد شد.

گفتنی است: عموم علاقمندان و فیلمسازان محترم حداکثر تا تاریخ 5 مرداد 90 فرصت دارند تا فیلم‌های 90 ثانیه‌ای گرفته شده با "تلفن همراه"و مستندهای 5 دقیقه‌ای با موضوع "خانواده" را به دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت به نشانی: تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مــرکــز گسترش سینمای مستند و تجربـــی، طبقـــه اول، تلفـــن 14 و 88528312 ارسال نمایند.
کد خبر 1322272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha