۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۴۸

ایران در بلاتکلیفی/

احتمال لغو مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا!

احتمال لغو مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا!

ملی‎پوشان بسکتبال کشورمان برای شرکت در رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا و انتخابی آسیا آماده می‎شوند در حالیکه امکان دارد این مسابقات لغو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تقویم کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا، مسابقات قهرمانی این منطقه اواخر خردادماه به میزبانی اربیل عراق برگزار می‎شود. ایران، سوریه و اردن در کنار عراق میزبان تیم‎های شرکت‎کننده در این مسابقات هستند که برای معرفی سه تیم برتر غرب آسیا جهت شرکت در رقابت‎های مردان آسیا برگزار خواهد شد.

ملی‎پوشان بسکتبال کشورمان در فاصله کمتر از 10 روز مانده به این رقابت‎ها در حال آماده‎سازی خود هستند در حالیکه احتمال دارد مسابقات لغو شود چرا که وضعیت تیم ملی بسکتبال سوریه به دلیل اوضاع داخلی این کشور برای شرکت در رقابت‎ها مشخص نیست.

در صورتیکه سوریه از حضور در مسابقات انصراف دهد، تیم‎های ایران، عراق و اردن بدون نیاز به برگزاری رقابت‎های انتخابی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت می‎کنند.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این مطلب اظهارداشت: البته هنوز وضعیت نهایی سوریه مشخص نشده است و هیچ موضوعی به طور رسمی به وابا اعلام نشده است. اما با توجه به اوضاع و احوال داخلی سوریه، لغو برگزاری مسابقات دور از ذهن نیست. با این حال تیم ملی بسکتبال به تمرینات خود ادامه می‎دهد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا 24 شهریورماه تا 3 مهرماه در ووهان چین برگزار می‌شود.

کد خبر 1332124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha