۲۴ خرداد ۱۳۹۰، ۱۹:۱۹

نیکجو در گفتگو با مهر:

عاملان 85 فقره سرقت در شهرستان پاکدشت دستگیر شدند

عاملان 85 فقره سرقت در شهرستان پاکدشت دستگیر شدند

پاکدشت - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: عاملان 85 فقره سرقت در شهرستان پاکدشت دستگیر شدند.

سرهنگ جمال نیکجو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 96 سارق که عاملان 85 فقره انواع سرقت در شهرستان پاکدشت بودند، دستگیر شدند.

وی گفت: دستگیری این سارقان نتیجه همت مضاعف کارکنان انتظامی، مشارکت خوب شهروندان و تعامل و همکاری مؤثر سایر نهادها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی با نیروی انتظامی است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتریها، پاسگاهها و دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ماه گذشته توانستند ضمن مقابله و کنترل مجرمان و سارقان حرفه ای، تعداد چهار فقره سرقت از منزل، چهار فقره سرقت از مغازه، شش مورد سرقت از اماکن خصوصی، پنج فقره سرقت داخل و قطعات خودرو، 11 فقره سرقت به عنف، 20 مورد سرقت موتورسیکلت، 31 فقره سرقت خودرو و 13 مورد سایر انواع سرقتها را کشف و 96 سارق را دستگیر کنند.

وی اشاره کرد: همچنین در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، با تهیه و توزیع کنندگان تجهیزات ماهواره ای، دستفروشان و مراکز خرید و فروش محصولات غیر فرهنگی و غیر اخلاقی، اراذل و اوباش، اشرار و مزاحمان برخورد و به دستگیری یک هزار و 158 نفر منجر شد.

19 واحد متخلف فروش محصولات غیرفرهنگی پلمپ شد

سرهنگ نیک جو ادامه داد: در راستای بازدید از صنوف، اتحادیه و مراکز خرید و فروش محصولات غیرفرهنگی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در بازدید از 431 واحد صنفی، 19 واحد متخلف را پلمپ و برای 73 واحد دیگر اخطاریه پلمپ صادر کردند.

وی یادآور شد: تعداد یک هزار و 414 دستگاه موتورسیکلت متخلف و 591 دستگاه خودرو نیز در اجرای قوانین جدید کاهش تصادفات از سوی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

63 فروشنده موادمخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس شهرستان پاکدشت افزود: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر از مطالبات به حق شهروندان است که رعایت این امر با دستگیری 63 فروشنده مواد مخدر در ماه گذشته همراه بود.

وی بیان کرد: تأمین امنیت مطلوب، رسیدگی به خواسته ها و مطالبات شهروندان، اولویت کاری نیروی انتظامی است که فرماندهی انتظامی پاکدشت نیز همواره در برخورد شایسته و مناسب و تکریم ارباب رجوع در اماکن انتظامی و برخورد قاطع و جدی با مجرمان و قانون شکنان تأکید می کند.

این مسئول ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود تا با توجه به قوانین و مقررات و هشدارهای پلیس، ضمن حفاظت از جان و مال خود، پلیس را نیز در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و هرگونه اخبار و گزارش و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 1335610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha