۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۷:۵۱

مستند سازی فعالیتهای دستگاههای اجرایی بجنورد الزامی اشت

مستند سازی فعالیتهای دستگاههای اجرایی بجنورد الزامی اشت

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی از عدم مستندسازی فعالیتها و اقدامات اجرایی ادارات دولتی خراسان شمالی و عدم جمع آوری این اطلاعات در یک پایگاه اطلاعاتی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صحراگرد قبل از ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: علیرغم اینکه شماری از مدیران اجرایی استان در حوزه فعالیتشان فاقد اطلاعات لازم برای تصمیم گیریهای اجرایی هستند، با این وجود اطلاعات این سازمانها نیز بایگانی نمی شود.

وی این سبک مدیریتی را شفاهی دانست و از نبود مدیریتی مکتوب در استان ابراز تاسف کرد.
 
به گفته وی این سبک مدیریتی و هم راستا با آن تصمیم گیریهای آنان، دقیق، به روز و قابل اعتماد نیست.
 
صحراگرد در ادامه به تدوین سند راهبردی پنج ساله پنجم توسعه استان اشاره و تصریح کرد: با تدوین آن راهکارهای مختلف مدیریتی با 162 برنامه آماده شده است.
 
وی عنوان کرد: بعد از این مدیران به صورت کنترل هوشمند فعالیتها را اجرا می کنند.
 
مدیرکل نیروی انسانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه از پیگیری جدی برای متناسب سازی و منطقی سازی پستهای تصدی گری در استان مبتنی بر اجرای مکانیزه دولت الکترونیک و برون سپاری فعالیتهای غیر حاکمیتی به بخش خصوصی به منظور کاهش نیروی انسانی در بدنه دولت خبر داد.
 
جعفر محمدی در ادامه از کسب رتبه برتر استان در سطح کشور در زمینه جذب فرزندان شاهد و جانباز در بدنه دستگاههای اجرایی استان خبر داد همچنین گفت: طی شش سال گذشته نیز چهار هزار و 967 نفر از کارمندان استان بازنشسته و سه هزار و 892 نفر جذب شده اند.
 
وی همچنین از اعلام درخواستهای جدید استخدام در شهرداریهای استان برای جذب 114 نفر و در دستگاههای اجرایی برای 56 نفر طی یک هفته آینده خبر داد. 
کد خبر 1338799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha