۱ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۴

لزوم بازنگری در بافت فرسوده کرمان/ بافت فرسوده وضعیت نامناسب دارد

لزوم بازنگری در بافت فرسوده کرمان/ بافت فرسوده وضعیت نامناسب دارد

کرمان - خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر کرمان با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت بافت فرسوده کرمان خواستار برنامه ریزی سریع مسئولان برای رفع مشکلات این بخش از شهر کرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله مویدی در نشست سه شنبه شب شورای شهر کرمان وضعیت بافت قدیم شهر کرمان را نامناسب و دور از شان شهر کرمان خواهند و خوستار برنامه ریزی جدی مسئولان برای رفع مشکل شد.

وی ادامه داد: وسعت بافت قدیم که در مرکز شهر کرمان قرار گرفته است و خرابه های این قسمت از شهر مشکلاتی را در زمینه های مختلف به وجود آورده است که برای اصلاح و جلوگیری این مشکلات باید ساماندهی بافت فرسوده کرمان را در دستور کار قرار دهیم.

این عضو شورای شهر کرمان گفت: با توجه به موقعیت این بخش می توان از آن برای توسعه فعالیتهای تجاری بخصوص ایجاد بازار صنایع دستی کرمان استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاریخی بودن این بخش از شهر در صورت انجام فعالیتهای صنایع دستی همخوانی ایجاد خواهد شد و هنرمندان نیز بدون واسطه کالاهای خود را ارائه می دهند.

وی تدوین طرح جامع در بافت قدیم شهر کرمان را الزامی دانست و گفت: در حالیکه این منطقه می تواند به مرکز گردشگری کرمان تبدیل شود هم اکنون به مرکز برخی مشکلات اجتماعی بدل شده است.
 

کد خبر 1341381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha