۱ تیر ۱۳۹۰، ۱۳:۳۸

انعقاد تفاهمنامه سازمان دارالقرآن با شرکت ملی پالایش و پخش

انعقاد تفاهمنامه سازمان دارالقرآن با شرکت ملی پالایش و پخش

تفاهمنامه همکاری بین سازمان دارالقرآن الکریم و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران،در راستای تداوم و توسعه فعالیتهای قرانی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی بحرالعلوم معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت : این تفاهمنامه در راستای تداوم و توسعه فعالیتهای قرآنی، بین سازمان دارالقرآن الکریم و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده ای نفتی ایران منعقد شد.

وی افزود: موضوع این تفاهم، همکاری در جهت نشر و توسعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان شرکت و خانواده های آنها برای مدت دو سال منعقد شده است .

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم محورهای همکاری سازمان دارالقرآن الکریم با شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران را برشمرد و گفت: طراحی و اجرای فعالیتهای آموزشی قرآنی در سطوح عمومی، متوسطه و تخصصی در رشته های قرائت، حفظ، ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم  از جمله موارد مورد توافق قرار گرفته است .

وی افزود: طراحی و اجرای کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی قرآنی و ارئه مشاوره های قرآنی ، طراحی و اجرای فعالیتهای تبلیغی- ترویجی در راستای ایجاد شور و نشاط قرآنی، طراحی و راه اندازی مرکز نخبه پروری قرآنی برای شناسایی و پرورش استعدادهای قرانی از میان کارکنان شرکت و خانواده های آنان، تحقیق، تألیف و نشر منابع و محصولات قرآنی مرتبط با تأمین نیازهای فکری، اجتماعی، جسمی و روحی کارکنان شرکت و خانواده های آنان و طراحی و اجرای بخش فنی مسابقات سراسری قرآن کریم ، نهج البلاغه و اذان نیز برخی دیگر از مفاد تفاهمنامه هستند.

کد خبر 1341630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha