۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۱۵:۴۸

ارجمندی:

450 دستگاه اجرایی استان همدان به سامانه سامد متصل شدند

450 دستگاه اجرایی استان همدان به سامانه سامد متصل شدند

همدان - خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری همدان گفت: برای نخستین بار در کشور 450 دستگاه اجرایی استان همدان به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مجید ارجمندی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در استان همدان با شماره تلفن 111 از ساعت هشت صبح تا 14 آماده پاسخگویی و مشاوره به مردم در زمینه درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایت‌ها است.

ارجمندی افزود: نرم افزارهای جامع ارتباطات مردمی در ادارات کل مرکز استان و فرمانداری‌ها متصل است و تمام مکاتبات مردمی به صورت الکترونیک ارسال و پاسخ نیز از این طریق دریافت می‌شود.

وی با اشاره به ثبت و نیز قابلیت پیگیری نامه‌های سفرهای استانی هیئت دولت از طریق این سامانه گفت: بانک اطلاعات موارد درخواست‌ها و شکایات و پیشنهادهای مردم استان همدان در مرکز سامد استانداری همدان و نهاد ریاست جمهوری قابلیت نظارت و بررسی دارد و تمام موارد مردمی سایر استان‌ها در ستاد مرکزی تهران قابل پیگیری است.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری همدان گفت: موارد مردمی به صورت الکترونیک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ستادی نیز از طریق سامد به استان‌ها ارسال و پاسخ دریافت می‌شود.

ارجمندی عنوان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های شبکه دولت در استان همدان و اتصال 450 دستگاه اجرایی استان، سامانه سامد نیز برای این دستگاه‌ها عملیاتی خواهد شد و تمامی نظرات مردمی در شهرستان ها بر اساس نظامنامه مدیریت پاسخ داده می‌شود.

وی سرعت عمل در پاسخگویی و مشاوره به مردم را از قابلیت‌های این سامانه اعلام کرد و تأکید کرد: مرکز سامد فقط از طریق تلفن 111 پاسخگو بوده و برای دسترسی و جواب درخواست‌ها داشتن کد ملی و مشخصات فردی ضروری است.

کد خبر 1363879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha