۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۹:۴۲

حجت الاسلام ناظمی:

برنامه‌های قرآنی در کلیه بقاع متبرکه قم اجرا می‌شود

برنامه‌های قرآنی در کلیه بقاع متبرکه قم اجرا می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر کل اوقاف وامور خیریه قم از اجرای برنامه‌های قرآنی در کلیه بقاع متبرکه در استان قم، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامرضا ناظمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در جوار امامزادگان استان اشاره کرد و با اعلام آمادگی کلیه بقاع متبرکه سطح استان در ماه مبارک رمضان جهت میزبانی زائرین روزه دار، گفت:  برگزاری برنامه‌های قرآنی در کلیه بقاع متبرکه استان از برنامه‌های ویژه اداره اوقاف و امور خیریه قم در طول ماه مبارک رمضان است.

وی برگزاری جلسات آموزش روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با حضور اساتید مجرب استان را از جمله این برنامه‌های قرانی عنوان کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم افزود: برنامه‌های ماه مبارک در برخی بقاع متبرکه از جمله امامزادگان سید علی(ع)، علی ابن جعفر(ع)، حمزه(ع)، موسی مبرقع(ع) ، جعفر شهید(ع)، سید معصوم(ع) و ابراهیم (ع) بطور ویژه و خاص با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ویژه نیمه رمضان و جشن‌های باشکوه میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)‌ در آستان مقدس امامزادگان استان با حضور عاشقان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ‌خبر داد و گفت:  مراسم ویژه لیالی با فضیلت قدر و ایام شهادت حضرت امیر المومنین(ع) در جوار امامزادگان برگزار خواهد شد.

ناظمی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دو محفل انس با قرآن با حضور قراء مصری، یکی در مرکز شهر قم و دیگری برای اولین بار در شهر کهک اشاره کرد و گفت: بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت، مناجات خوانی و ضیافت افطار در برخی از بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این اداره کل در طول این ماه با فضیلت است.

وی در پایان به برگزاری مراسم ترتیل خوانی یک جزء قرآن کریم ویژه خواهران در امامزاده علی ابن جعفر(ع) و ویژه برادران در امامزاده جعفر شهید(ع) با حضور قراء برجسته برای اولین بار خبر داد.
 

کد خبر 1374189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha