۲۳ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹

به همت فرهنگسرای اندیشه/

هزارمین نشست کانون ادبی شعر برگزار می‌شود

هزارمین نشست کانون ادبی شعر برگزار می‌شود

کانون شعر فرهنگسرای اندیشه هزارمین نشست ادبی خود را با حضور شاعران کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که روز سه‌شنبه 25 مردادماه از ساعت 17 در محل فرهنگسرای اندیشه و با حضور شاعران نامدار برگزار می‌شود، هزارمین نشست ادبی کانون شعر جشن گرفته خواهد شد.

این کانون که به سه‌شنبه‌های شعر اندیشه نیز معروف است، در سال 1372 توسط رضا عبداللهی شاعر و نویسنده تاسیس شده و تاکنون حدود 20 سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشته است.

همچنین تاکنون از اعضای این کانون بیش از 100عنوان کتاب منتشر شده که آخرین کتاب‌ها «زخاف رایج در شعر فارسی» و«فاطمه پیغمبر اندیشه‌ها» اثر رضا عبدالهی بوده که در فرهنگ سرای اندیشه رونمایی شده است.

بعضی از اعضای ثابت این کانون که در روزهای ابتدایی راه‌اندازی آن فعالیت می‌کردند شاعرانی همچون حسین منزوی، مسعود احمدی، شمس لنگرودی، یزدان سلحشور، کریم رجب‌زاده،  ضیاءالدین خالقی، کامران شرفشاهی، اکبر کتابدار،  سیدعباس سجادی، آبان، مهدی عابدی و مسعود ارشادی‌فر بوده است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار شاعران معاصر به معرض دید علاقمندان گذاشته خواهد شد. همچنین مجموعه شعر «هزارمین پیوند اندیشه‌ها» به مناسبت هزارمین نشست ادبی فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد.

در «هزارمین پیوند اندیشه‌ها» آثار شاعرانی از جمله علی آبان، سید عباس سجادی،کامران شرفشاهی، مصطفی مشایخی ، مهدی عابدی و شاعران جوان به چشم می خورد که در تیراژ 1000 نسخه توسط فرهنگ سرای اندیشه به چاپ رسیده است.

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی مخابرات پیام واقع شده است و حضور برای همه علاقمندان آزاد است.

کد خبر 1382931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha