۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۳:۱۸

کرمی خبر داد:

دستگیری مجدد دو سارق لوازم خودرو در اصفهان

دستگیری مجدد دو سارق لوازم خودرو در اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقان لوازم خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی اصفهان سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار داخل خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده و به 20 خودرو دستبرد زده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از داخل خودرو شهروندان، پیگیری و رسیدگی به موضوع، در دستور کار ماموران پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با شناسایی نقاط آلوده و پوشش واحدهای گشتی پلیس در این مناطق و همچنین به‌کارگیری اقدامات خاص و ویژه پلیسی، در نهایت یکی از واحدهای گشت به دو نفر مشکوک و آنان را برای تحقیقات بیشتر به پایگاه شرق آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که "حسین ـ ش" و "مصطفی ـ الف" از سارقین حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم داخل خودرو هستند که پس از آزادی از زندان مجددا مبادرت به سرقت کرده‌اند.

سردار کرمی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه و پس از رویارویی با ادله مستند به 20 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون تمام مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از 90 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستانهای اصفهان و شاهین‌شهر استان در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه خودروی سواری، بیش از 90 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال بارگیری چندین کارتن در صندوق عقب خودرو مشکوک شدند.

کرمی اظهار داشت: ماموران در بررسی دقیق‌تر موضوع، تعداد 103 باکس سیگار قاچاق حاوی 49 هزار و 440 نخ سیگار و تعداد 9 باکس تنباکو خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه به کشف کالای دخانی قاچاق در شهرستان شاهین شهر اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با کالای دخانی قاچاق طرح بازدید از صنوف در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ماموران تعداد 41 هزار و 740 نخ سیگار خارجی قاچاق را از یک واحد صنفی مواد غذایی کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در جریان این دو عملیات در مجموع 91 هزار و 180 نخ سیگار و 9 باکس تنباکو کشف و ضبط شده است.

کرمی ادامه داد: در این رابطه دو نفر به نام‌های "محمد ـ م" و "محمد حسین ـ ح" به اتهام حمل و نگهداری کالای دخانی قاچاق دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

کد خبر 1390949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha