۸ شهریور ۱۳۹۰، ۸:۴۵

تصویربرداری "تکیه بر باد" به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

تصویربرداری "تکیه بر باد" به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "تکیه بر باد" به کارگردانی محمود معظمی به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "تکیه بر باد" به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی در مرکز توانبخشی عمل ادامه دارد و به زودی تمام می‌شود.

همچنین نیما حسندوست تدوین این مجموعه را بر عهده دارد و محمد محمدعلی مشغول ساخت موسیقی متن است. مجموعه "تکیه بر باد" که یک ملودرام اجتماعی است و عباس نعمتی، طلا معتضدی و محمد محمودسلطانی فیلمنامه آن را نوشتند درباره دختری به نام عاطفه است که با قبول شدن در دانشگاه از شیراز به تهران آمده است و این مسئله سرآغاز اتفاقات گوناگونی است که ...
 
 
در این مجموعه که برای ماه رمضان شبکه تهران تهیه می‌شود، بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، فلورنظری و حدیثه تهرانی و رضا مولایی گلاره عباسی؛ نگین معتضدی، محمد مهدوی و ... ایفای نقش می‌کنند. معظمی پیش از این تعدادی از اپیزودهایی از سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را کارگردانی کرده بود.
 
دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، منشی صحنه: فهیمه کمالی، مدیرتصویربرداری: فریبرز سیگارودی، عکاس: محمد فوقانی، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، مدیر تولید: مجید بابایی و دیر تدارکات: مسعود نوروزبیگی.
کد خبر 1395458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha