۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۷:۵۹

قائم مقام وزیر کشور:

طرح تحول اجتماعی بزرگترین رخداد در عرصه فرهنگی و اجتماعی است

طرح تحول اجتماعی بزرگترین رخداد در عرصه فرهنگی و اجتماعی است

مشهد - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، طرح تحول اجتماعی را بزرگترین رخداد در عرصه فرهنگی و اجتماعی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا افشار ظهر جمعه در نشست مدیران کل دفاتر اجتماعی استانداری های سراسر کشور افزود: در حال حاضر هیچ دغدغه ای بزرگتر از اصلاح آسیب های اجتماعی و مقابله با ناتو فرهنگی دشمن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اجرای فاز اول طرح تحول اقتصادی پس از دو سال کار کارشناسی انجام شد و بدیهی است که فراهم کردن زیر ساخت ها و بسترهای لازم برای اجرای مطلوب طرح تحول اجتماعی مستلزم صرف زمان، برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و رصد میزان آمادگی دستگاه ها برای اجرای وظایفشان باشد.

وی طرح مذکور را در راستای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: ایشان اولین بار بحث شبیخون فرهنگی را چندی پس از اعلام آتش بس میان ایران و عراق مطرح کردند.

وی ادامه داد: پس از ایراد این سخنان و نیز در سال های پس از آن عده ای که با خط ولایت دارای انحراف و زاویه بودند تهاجم فرهنگی را رد و از آن به عنوان تبادل فرهنگی یاد می کردند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی اظهار داشت: برای موفقیت در جنگ همه جانبه فرهنگی بایستی همچون جنگ تحمیلی از استراتژی مدون و برنامه ریزی دقیق برخوردار شویم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد: متاسفانه برخی در آستانه انتخابات مجلس از موضوع افشای فساد مالی در چند بانک، به دنبال تسویه حساب های سیاسی هستند.

در ادامه جلسه مدیران کل دفاتر اجتماعی استانداری های سراسر کشور به ارائه گزارش عملکرد و میزان آمادگی خود برای اجرای طرح تحول اجتماعی پرداختند.

کد خبر 1426647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha