۱۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۳:۵۸

عسگر اولادی هشدار داد:

وحدت تنها زیر چتر جامعتین محقق می شود/ سقوط در انتظار جداشدگان از آهنگ ولایت

وحدت تنها زیر چتر جامعتین محقق می شود/ سقوط در انتظار جداشدگان از آهنگ ولایت

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه، «وحدت اصولگرایان تنها با آهنگ ولایت و زیر چتر جامعتین تحقق پیدا می‌کند» افزود: به همه اصولگرایان توصیه می‌کنیم جدایی از آهنگ ولایت برای آن‌ها که حتی در گذشته اعمال شایسته‌ای داشته‌اند در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دومین نشست فصلی این جبهه با اشاره به آیاتی از سوره عصر اظهار کرد: خداوند متعال به عصر قسم می‌خورد که انسان در سراشیبی سقوط قرار دارد. طبیعت انسان، امیال، هوس‌ها، آرزوها و جاذبه‌ها و دافعه‌ها، او را به طرف خسران می‌برد.

وی افزود: کسانی در مسیر خسران قرار نمی‌گیرند که به صورت جمعی ایمان داشته باشند، زیرا مومن به تنهایی نمی‌تواند از سراشیبی و سقوط نجات پیدا کند مگر مجموعه‌ای از انسان‌ها که ایمان را جمعی انتخاب کرده باشند.
 
عسگراولادی در ادامه تصریح کرد: شرط دیگر نجات انسان از خسران عمل صالح بوده و همچنین یک مجموعه باید همدیگر را توصیه به حق کنند، توصیه به صبر نیز از شرایط نجات از خسران است.
 
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری لازمه عمل صالح را همراهی با آهنگ ولایت دانست و بیان کرد: در زمان پیامبر اکرم (ص) آهنگ ولایت از حضرت رسول (ص) گرفته می‌شد و در زمان هر یک از ائمه اطهار (ع) از آن‌ها و در عصر غیبت آهنگ گرفتن از فقیه عادل جامع‌الشرایط که فقهای عظام آن را تائید کرده باشند، عمل صالح در حال حاضر آهنگ گرفتن از ولی فقیه است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مطلقه بودن ولایت فقیه اظهار کرد: مطلقه بودن ولایت برای انعطاف نظام است که در بن‌بست قانونی و شرعی نماند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ولایت مطلقه فقیه دیکتاتوری را حاکم نمی‌کند بلکه از شروط ولی فقیه این است که عادل جامع‌الشرایط باشد. شخص عادل هرگز ظلم نمی‌کند و هیچگاه به سمت دیکتاتوری نمی‌رود. در زمان غیبت حضرت حجت (عج) فقیه عادل مورد تائید فقها آهنگ‌اش عمل صالح است.

عسگراولادی تاکید کرد: در سراسر کشور ایمان و عمل صالح شرط لازم برای نرفتن به خسران انسان است اما کافی نیست. روابط تشکیلات مومنین که همدیگر را توصیه به صبر و توصیه به حق می‌کنند از شروط دیگر است تا انسان به خسران گرفتار نشود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت اصولگرایان زیر چتر جامعتین گفت: در گذشته هیچ‌گاه چتر جامعتین به اینگونه بر سر اصولگرایان نبوده و اولین بار است. ما برای این‌که از خسران نجات پیدا کنیم باید زیر چتر جامعتین وحدت کنیم.

وی با بیان این‌که «وحدت اصولگرایان تنها با آهنگ ولایت و زیر چتر جامعتین تحقق پیدا می‌کند» افزود: به همه اصولگرایان توصیه می‌کنیم جدایی از آهنگ ولایت برای آن‌ها که حتی در گذشته اعمال شایسته‌ای داشته‌اند در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند.
 
عسگراولادی تصریح کرد: منتظر حضور برخی‌ها در جبهه متحد اصولگرایان هستیم برای آمدن آن‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم، همه اصولگرایان باید زیر چتر جامعتین به وحدت برسند.
کد خبر 1427223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha