۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۱۸:۲۵

حاجی بابایی:

12 هزار و 740 مدرسه به نوبت صبح منتقل شد

12 هزار و 740 مدرسه به نوبت صبح منتقل شد

وزیر آموزش و پرورش تحصیل در مدارس در نوبت عصر را ظلم به دانش آموز دانست و گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید 12 هزار و 740 مدرسه از نوبت بعدازظهر به نوبت صبح منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی ‌بابایی، در گردهمایی مشترک روسای اداره‌ حراست و معاونان حفاظت پرسنل با روسای هیات ‌های بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان ‌های کشور افزود: انتقال دانش آموز به نوبت صبح یکی از راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی و زمینه ساز اجرای عدالت آموزشی است.

وی تعطیلی پنجشنبه ‌ها را یکی از مهم ‌ترین اقدامات آموزش و پرورش در راستای ارتقای جایگاه معلم ذکر کرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد موج رضایت‌ مندی فرهنگیان بودیم.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه را متعلق به خانواده خواند و افزود: تمام دنیا به این نتیجه رسیده است که خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد، با تعطیلی پنجشنبه ‌ها خانواده ‌ها فرصت رسیدگی بیشتری برای تربیت فرزندان خود دارند.

حاجی بابایی بزرگترین تهاجم فرهنگی را عدم انسجام میان اعضای خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح اعضای خانواده‌ در روز پنجشنبه‌ دور هم جمع می‌ شوند و این امر پیامدهای مثبتی در امر تربیت فرزندان دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای عدالت در دستگاه ‌ها را گامی مثبت در جهت افزایش رضایت شغلی کارکنان خواند.
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه نگاه به نیروی انسانی و ساماندهی آن باید به درستی انجام شود تاکید کرد: با نظارت صحیح در مواردی چون بازگرداندن نیروهای تربیت‌‌ بدنی، IT و بهداشت به حوزه فعالیت خود، برگزاری مدارس در نوبت صبح و ساماندهی نیروی انسانی می‌ توانید در جهت تحقق اهداف تحول بنیادین آموزش و پرورش گام بردارید.

کد خبر 1428578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha