۱۸ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰

مرادی خلیفه لو:

برگزاری محافل انس با قرآن به منظور ارتقای کیفیت تلاوت کلام الله مجید ضروری است

برگزاری محافل انس با قرآن به منظور ارتقای کیفیت تلاوت کلام الله مجید ضروری است

اسلامشهر - خبرگزاری مهر: سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بر لزوم برگزاری محافل انس با قرآن کریم برای ارتقای کیفیت تلاوت و ترویج فرهنگ و مفاهیم عالیه کلام الله مجید در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو صبح دوشنبه با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم با اشاره به نقش برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در اعتلای فرهنگ قرآنی و مذهبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دیرباز نقش ارزنده ای در اعتلای فرهنگ قرآنی و حفظ و اشاعه شعائر دینی و مذهبی داشته و نقش برجسته آن در اعتلای فرهنگ اسلامی، حقیقتی انکار ناپذیر است.

وی در ادامه این مراسم که به منظور ترویج فرهنگ و مفاهیم عالیه کلام الله مجید در بین جوانان و بویژه دانشجویان با حضور قاریان ممتاز ملی و بین المللی در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به اهمیت فراوان برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه ها و مراکز آموزشی به منظور پیوند هرچه بیشتر جوانان و بویژه دانشجویان و دانشگاهیان با آیات نورانی، به فرمایشات مقام عظمای ولایت در این خصوص اشاره و بر لزوم برگزاری این محافل در ارتقای کیفیت تلاوت قرآن کریم و ترویج فرهنگ و مفاهیم عالیه کلام الله مجید در کشور تاکید کرد.

مرادی خلیفه لو ترویج ویژگیهای اخلاقی و علمی هشتمین سفیر رستگاری و جذب جوانان و به ویژه دانشجویان به مفاهیم دینی و همچنین افزایش آگاهی های دینی و دوستی با اهل بیت (ع) در بین آنان را از جمله دیگر اهداف مدنظر در برگزاری این محفل معنوی در واحد اسلامشهر دانست.

سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد اسلامشهر ضمن تاکید مجدد برشناخت هرچه بیشتر ائمه اطهار (ع) گفت: ائمه اطهار(ع)، معدن علم و سرچشمه دانش، حکمت و اخلاق و معارف عالی انسانی بوده و به تمام علوم مورد نیاز بشر آگاهی کامل دارند.

محفل باشکوه و روحانی انس با قرآن کریم در واحد اسلامشهر با تلاوت آیات وحی توسط مسعود سیاح گرجی و محمد پورعاشوری اساتید و قاریان ممتاز بین المللی و محمد کاظمی قاری ممتاز کشوری ادامه یافت و پس از آن گروه تواشیح ثقلین به اجرای برنامه پرداختند.

مولودی خوانی و مدح و ثنای اهل بیت عصمت و طهارت و بویژه امام رضا (ع) توسط امیر ملکان، تقدیر از 12 نفر از کارکنان، استادان و دانشجویان برتر قرآنی، تجلیل از سه برگزیده نقد کتاب حجاب استاد شهید مطهری و اهدای کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به 10 تن از حاضران در مراسم از جمله دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم بود.

کد خبر 1428857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha