۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۸

استیلی:

دست پر از کرمان می رویم/ غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس

دست پر از کرمان می رویم/ غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس برای کسب امتیاز به کرمان آمده گفت: تعداد زیاد بازیکنان غایب تیم بهانه شکست پرسپولیس در کرمان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی صبح شنبه در کنفرانس خبری قبل بازی مس و پرسپولیس گفت: نبود بازیکنانی چون علی کریمی، علیرضا محمد، حمید علی عسکر و محمدهادی نوروزی به عنوان مصدوم و محرومان نباید به تیم ضربه بزند چرا که نفرات تیم باید آماده باشد که خوشبختانه هم اکنون پرسپولیس شرایط خوبی دارد.
 
وی ادامه داد: اگر در این بازی ببازیم باخت را خودم شخصا به گردن می گیرم و مطمئنا بهانه نبود بازیکنان را نمی گیریم.
 
وی یادآورشد: به مسئله تیم ملی و بی نظمی که در برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به وجود می آید عادت کرده ایم امیدواریم هر چه سریعتر هماهنگی ها بیشتر شود و انضباط بیشتری در بازی های باشگاهی ایجاد شود.
 
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی با مس کرمان بازی سختی است چرا که در حضور هواداران این تیم پرطرفدار و در کرمان بازی برای هر تیمی سخت است.
 
وی ادامه داد: جایگاه واقعی مس کرمان در رده های پایین جدول نیست از طرفی هر تیمی به خاطر پخش زنده ممکن است بازی های بهتری از خود به نمایش بگذارد و مطمئنیم مس کرمان در بازی امروز انتحاری کار خواهد کرد.
 
استیلی گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه هماهنگی خوبی با مجموعه تیم دارد و پاداش همه بازیها را به موقع پرداخته است و 20 تا 30 درصد قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده است.
کد خبر 1433230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha