۷ آبان ۱۳۹۰، ۲۰:۱۷

قزل سفلی:

مبارزه با استکبار از مرزهای کشور فراتر رفته است

مبارزه با استکبار از مرزهای کشور فراتر رفته است

گنبد کاووس - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: مبارزه با استکبار جهانی در حال حاضر از مرزهای کشور فراتر رفته و با توجه به بیداری جهانی، مراسم 13 آبان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  محمدتقی قزل سفلی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت روز 13 آبان گفت: راهپیمایی 13آبان، ساعت 10:30روز جمعه از مسیر مسجد قائمیه تا مصلای گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور برگزارخواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت روز شهادت حسین فهمیده وهفته بسیج دانش‌آموزی گفت: 13 آبان یک روز به یادماندنی در تاریخ کشور است که در آن سه رویداد مهم تبعید امام(ره)، خروش انقلابی دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست.
 
قزل سفلی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن برلزوم بصیرت افزایی تاکید کرد وگفت: حال که آمریکاو عواملش در اوج ذلت هستند باید با حضور حداکثری قدرت خودرا به استکبار جهانی نشان دهیم.
 
وی از تشکیل 4 کمیته شورای هماهنگی اعم از کمیته دانشجویی، دانش‌آموزی، کمیته فرهنگی و کمیته طلاب برای راهپیمایی روز 13آبان خبر داد.
 
حجت الاسلام علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی نیز افزود: باید درخصوص 13 آبان اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود و برای بازتاب رسانه‌ای آن تدابیر ویژه صورت بگیرد.
 
وی همچنین بر مستندسازی دقیق راهپیمایی و برنامه‌های تدارک دیده شده تاکید کرد و خواستار مشارکت فعال دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی 13آبان شد.
کد خبر 1446726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha