۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۹:۳۵

برنامه "از ستاره تا ستاره" روی آنتن رادیو جوان

برنامه "از ستاره تا ستاره" روی آنتن رادیو جوان

روابط عمومی شبکه جوان ویژه برنامه‌های این شبکه همچون "از ستاره تا ستاره"، "نی‌لبک" و ... را به مناسبت عید سعید قربان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "از ستاره تا ستاره" عنوان برنامه‌ای از گروه فرهنگ است که روز  16 آبان در ساعت 6:40  به مدت 50 دقیقه به بحث در خصوص قربانی کردن نفس اماره در پای محبوب که نماد ظاهری آن، کشتن حیوان برای کامل شدن عبادت در ایام حج است، می‌پردازد.

- "نی لبک" کاری از گروه فرهنگ است که روز 16 آبان در ساعت 7:30 به مدت 30 دقیقه به بررسی مراسم، آداب و رسوم و موسیقی مرتبط با عید قربان در مناطق مختلف ایران می‌پردازد.
 
- "به وقت عید " عنوان  برنامه‌ای  شاد و مفرح از گروه ورزش وتفریحات است که ویژه عید سعید قربان تهیه شده و روز 16آبان در ساعت 9 صبح به طور زنده پخش می‌شود.
 
- " کارنامه عاشقی " کاری از گروه اندیشه است که با توجه به داستان حضرت ابراهیم وحضرت اسماعیل (ع)  تهیه شده و به طور زنده روز 16 آبان در ساعت 11 به بیان آثار تربیتی عید قربان می‌‌پردازد.
 
- برنامه "کافه رادیو " گروه فرهنگ در روز 16 آبان از ساعت 14 به مدت 120 دقیقه به پوشش جشنواره فرهنگی هنری قربان تا غدیر می پردازد.
 
- "قامت عشق "عنوان برنامه‌ای زنده از گروه جامعه است که روز  16 آبان در ساعت 16:30 در قالب برنامه ای ترکیبی به بررسی روز توفیق حضرت ابراهیم واسماعیل (ع) برای انجام تکالیف الهی، پیروزی عقل بر نفس اماره ، جنگ بین غریزه و وظیفه، می‌پردازد.
 
" تا ولایت علی " عنوان برنامه‌ای از گروه اندیشه است که به مناسبت دهه ولایت وامامت تهیه شده وازروز 16 تا 24 آبان در ساعت 12:30 پخش می‌شود. این برنامه ویژگی‌های شخصیتی، فضائل حضرت علی (ع) ونقش حضرت در تاریخ اسلام ومکتب تشیع را بررسی می‌کند.
 
- "فرصت طلایی" کاری از گروه اندیشه است که در روز 15 آبان در ساعت 16:15 به مدت 60 دقیقه با موضوع تأملی در مضامین دعای عرفه وشناخت خود پخش خواهد شد.
کد خبر 1453397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha