۲ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۰

دادگر در گفتگو با مهر:

شکست استقلال در ورزشگاه آزادی ارزشمند است/ کریمی، انصاریان را نمی‌خواهد

شکست استقلال در ورزشگاه آزادی ارزشمند است/ کریمی، انصاریان را نمی‌خواهد

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با اعلام اینکه حامی مالی این باشگاه تغییر نکرده است، گفت: شکست استقلال در ورزشگاه آزادی برای ما ارزش زیادی دارد.

علی دادگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص کناره گیری بانک حامی مالی این باشگاه مطرح شده و همچنین جرایم انضباطی برخی از بازیکنان تیم شاهین گفت: صحبت‌هایی که در خصوص کناره گیری پست بانک به عنوان حامی مالی باشگاه شاهین بوشهر به دلیل مسائل قانونی و منع سرمایه گذاری نهادهای دولتی در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: روز شنبه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پست بانک در بوشهر حضور یافته، به بازدید از باشگاه شاهین و امکانات آن پرداختند و همچنین روز یکشنبه در محل تمرین تیم حاضر شدند. بنابراین صحبت‌هایی که در خصوص انصراف پست بانک از حمایت مالی باشگاه شاهین مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در خصوص جدایی علی انصاریان از تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: از آنجائیکه انصاریان دیگر مدنظر سرمربی تیم نیست به وی مرخصی داده‌ایم تا شرایط جدایی‌اش از باشگاه شاهین بررسی شود. علاوه بر این انصاریان را به دلیل استفاده از الفاظ غیرحرفه‌ای و زشت علیه کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه شاهین 40 میلیون تومان جریمه کرده‌ایم.

وی در خصوص جریمه‌ای که کمیته انضباطی باشگاه شاهین برای کرمی و منیعی به دلیل حرکت زشتی که در بازی با شهرداری تبریز انجام داده بودند، تعیین کرده است، گفت: صادق کرمی را به دلیل حرکت زشتی که انجام داد و همچنین محرومیت چهار جلسه‌ای وی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، طبق مفاد قراردادش 150 میلیون تومان و میثم منیعی را نیز به دلیل مشابه و سه جلسه محرومیت وی که باعث شد در اختیار تیم نباشد، 135 میلیون تومان جریمه کردیم.

دادگر همچنین تاکید کرد: چنانچه رفتار و فعالیت آنها به نحوی باشد که جبران گذشته شود جرایم این دو بازیکن تا حدود زیادی قابل بخشش است.

مدیرعامل باشگاه شاهین در خصوص بازی این تیم با استقلال در لیگ و همچنین با ابومسلم در جام حذفی خاطر نشان کرد: هفته آینده در جام حذفی با ابومسلم بازی داریم که به احتمال زیاد این تیم را در خانه شکست می دهیم. چشم امید ما به رقابت‌های جام حذفی است و امیدواریم در این مسابقات به نتایجی مطلوب دست یابیم.

وی در خاتمه در خصوص بازی شاهین بوشهر با تیم فوتبال استقلال در آزادی عنوان کرد: متاسفانه ما در بازی با استقلال عباس پورخسروانی را که یکی از بازیکنان اصلی شاهین است در اختیار نداریم اما با همه وجود مقابل استقلال در آزادی بازی می کنیم و نه تنها به یک امتیاز فکر نمی کنیم بلکه به دنبال شکست استقلال در ورزشگاه آزادی هستیم. کسب سه امتیاز این بازی برای ما ارزش زیادی دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 16:45 فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 1464880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha