۳۰ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۴

بلاتکلیفی "خشکسالی و دروغ"/

یعقوبی: مسئولان وقت‌کشی می‌کنند

یعقوبی: مسئولان وقت‌کشی می‌کنند

سرپرست گروه "تئاتر این روزها" معتقد است با وجود انجام اصلاحات مدنظر شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی، دلیل مشخص نشدن وضعیت اجرای عمومی "خشکسالی و دروغ" این است که مسئولان قصد دارند وقت‌کشی کنند.

یعقوبی درباره وضعیت از سرگیری اجرای عمومی نمایش "خشکسالی و دروغ" در تماشاخانه ایرانشهر به خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه هنوز پاسخ مشخصی به ما داده نشده است. نگاه افرادی که برای بازبینی آمده بودند مثبت است ولی هنوز نامه‌ای که در آن زمان از سرگیری اجرا ذکر شده باشد به دست ما نرسیده است.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم مسئولان با این کار وقت‌کشی می‌کنند که باعث دلسردی گروه "خشکسالی و دروغ" و در کل تمامی گروه‌های تئاتری می‌شوند. من از این بابت بسیار متأسف هستم.

سرپرست گروه "تئاتر این روزها" با اشاره به اینکه سه بازبین نهایی نمایش "خشکسالی و دروغ" پاسخ مثبت شفاهی برای از سرگیری اجرای نمایش را دادند یادآور شد: آقایان محمد دشت‌گلی، مجید سرسنگی و رحمت امینی که نمایش را بازبینی کردند باید قدرت این را داشته باشند که مجوز ادامه اجراها را صادر کنند.

یعقوبی تأکید کرد: این سه نفر بازبین از مدیران مهم تئاتری هستند که باید نظرشان مورد قبول قرار گیرد. نمی‌دانم مشکل وزارتخانه فرهنگ و ارشاد چیست که هنوز مجوز ادامه اجرای "خشکسالی و دروغ" صادر نشده است.

کد خبر 1489523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha