۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۰۸

در مرکز بزرگ اسلامی/

دومین دوره دانش افزایی روحانیان و طلاب کردستان آغاز شد

دومین دوره دانش افزایی روحانیان و طلاب کردستان آغاز شد

سنندج - خبرگزاری مهر: دومین دوره دانش افزایی و آموزش های کاربری ویژه روحانیان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی، دومین دوره دانش افزایی و آموزش های کاربری ویژه روحانیان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور آغاز شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ابتدای این مراسم گفت: تحصیل و اشتغال به علم این منبع معرفت و نور از جمله اموراتی است که انسان هرگز از آن فارغ التحصیل نمی شود بلکه با اتمام هر مرحله ای به مرحله جدید وارد می شود.

حجت الاسلام محرم علی فراشی با اشاره به نقش طلاب و روحانیان در سطح جامعه اظهار داشت: روحانیان نقش تبلیغ دین در جامعه را برعهده گرفته اند باید راه درست را از بیراه به دیگران نشان دهند و این رسالت سنگین نیازمند ارائه آموزش های لازم به این قشر در جامعه است.

وی افزود: طلبه باید استاد و تعیین کننده در امر آموزشی باشد و پس از آموزش خود به یک مربی و مرجع تبدیل شود تا بتواند نیازهای اقشار دیگر در سطح جامعه را پاسخ دهد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به تفرقه افکنی های دشمنان اسلام، عنوان کرد: ما در عصر وحدت میان حوزه و دانشگاه هستیم و اهل سنت و تشیع باید با بهره گیری از استراتژی مقام معظم رهبری، دشمن خود را با ید واحده که مرکزیت آن ایران اسلامی است، شکست دهند.

مدیر مرکز آموزشهای آزاد دفتر تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به همکاری مسئولان استان به ویژه استقبال و همکاری نماینده ولی فقیه

در کردستان از اجرای دوره های دانش افزایی و حضور اقشار تاثیرگذار کردستان در این دوره ها را مهم ارزیابی و گفت: دوره های دانش افزایی در آینده نزدیک در چهار قالب جدید به صورت برگزاری دوره های نیمه حضوری برای علاقمندانی که امکان حضور در کلاس ها را ندارند به وسیله ارائه CD های آموزشی که توسط اساتید مجرب تهیه شده، دوره تکمیلی با توجه به شرایط اجتماعی استان، برگزاری اردوهایی با محوریت آموزش و آموزش مجازی که  طی برنامه آتی برگزار می شود.

کد خبر 1502862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha