۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۰۱

علاءالدینی در گفتگو با مهر:

دهه فجر امسال از ویژگی‌های شاخصی برخوردار است/ برنامه های دهه فجر دماوند

دهه فجر امسال از ویژگی‌های شاخصی برخوردار است/ برنامه های دهه فجر دماوند

دماوند – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: دهه فجر امسال از ویژگیهای شاخص بسیاری برخوردار است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: تقارن با سالگرد بیداری اسلامی و الگو بودن انقلاب اسلامی در این بیداری با تحقق شعار امام (ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی، مقارن شدن این دهه با سالروز امامت حضرت مهدی(عج)، تقارن با هفته وحدت و لزوم تأکید بر همدلی از جمله ویژگیهای خاص این دهه در سال جاری است.

وی گفت: همچنین 22 سال رهبری مقام معظم رهبری به عنوان دومین رهبر انقلاب اسلامی، پیچیدگی توطئه مثلث سلطه، فتنه و انحراف برای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور، تجلی افول فرهنگ غرب، تقارن با سی امین انتخابات مردمی و لزوم تأکید بر حضور حداکثری، تقارن با سومین سال دهه پیشرفت و عدالت و لزوم تأکید بر سند چشم انداز 20 ساله از دیگر شاخصهای این دهه در سال جاری و از اهمیت بالایی برخوردار است.

جزئیات برنامه های دهه فجر شهرستان دماوند

امام جمعه دماوند در خصوص جزئیات برنامه های دهه فجر این شهرستان اضافه کرد: دیدار مردم با مسئولان در نماز جمعه در روز 14 بهمن، 10 شب سخنرانی با دعوت از سخنرانهایی مانند "حسین شریعتمداری" مدیر مسئول کیهان، "منوچهر محمدی" مشاور وزیر امور خارجه، "حجت الاسلام سید حمید روحانی" مورخ معاصر، "حجت الاسلام علی اکبری" مسئول مرکز مساجد، "علی اکبر فدایی" معاون استاندار تهران، "عباس حاجی نجاری" کارشناس مسائل سیاسی و "سردار محمدی" معاون وزیر کشور و ... صورت می گیرد.

دیدار با خانواده های شاهد انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره شهدا

وی بیان داشت: برگزاری دعای کمیل با نوای مداح اهل بیت(ع) "حمید رمضان پور" به یاد شهدای انقلاب در کنار غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شاهد انقلاب و یادواره آن عزیزان، برگزاری موزه عبرت، گلباران تمثال امام با حضور اقشار مردم و گفتمان بصیرت در مدارس، 10 روز 10 فیلم از انقلاب اسلامی، شب شعر و مسابقه از دیگر برنامه ها خواهد بود.

این مسئول افزود: مسئولان منطقه با شرکت در سه جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر و حضور فعال در کمیته ها و ستادهای فرعی و اختصاص فرصتی حدود سه ساعت در هر جلسه و بیان برنامه ها مشارکت خوبی دارند.

وی بیان کرد: مطمئناً حضور و ایمان مردم عزیز در کنار صبر و مقاومت در مقابل مشکلات و پایداری بر اصول و ارزشها در پرتو دفاع از ولایت فقیه و حفظ همدلی و وحدت نقش اساسی دارد.

علاءالدینی اضافه کرد: سپاس از خداوند به خاطر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و پاسداشت یاد امام و شهدا، حرکت در مسیر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را محقق خواهد کرد.

وی در خصوص جزئیات برنامه ها عنوان کرد: سه شنبه 11 بهمن، موضوع نقش توسل به اهل بیت(ع) در پیروزی انقلاب اسلامی با سخنران حجت الاسلام علاءالدینی به انجام می رسد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: چهارشنبه 12 بهمن، حجت الاسلام مشهدی آقایی در خصوص نقش امام خمینی(ره) در تفسیر صحیح امر به معروف سخنانی ایراد خواهد کرد.

وی بیان داشت: پنج شنبه 13 بهمن، مداحی اهل بیت حمید رمضان پور و قرائت دعای کمیل به یاد شهدای انقلاب اسلامی و جمعه 14 بهمن حجت الاسلام علی اکبری در خصوص انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) سخنرانی می کند.

این مسئول یادآور شد: شنبه 15 بهمن، دکتر صفوی در رابطه با نقش دماوند در نهضت امام خمینی(ره)، یکشنبه 16 بهمن، علی اکبر فدایی در خصوص امام خمینی(ره) و تأکید بر حضور حداکثری، دوشنبه 17 بهمن نیز سردار محمدی فر در مورد تأثیر قدرت نرم جمهوری اسلامی بر تحولات منطقه سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: سه شنبه 18 بهمن نیز منوچهر محمدی در رابطه با نقش انقلاب اسلامی در تحولات جهانی، چهارشنبه 19 بهمن، حسین شریعتمدار در مورد نقش بصیرت در مقابله با فتنه های پیش رو، پنج شنبه 20 بهمن نیز حجت الاسلام سید حمید روحانی در خصوص راه امام راه پیامبر(ص) و جمعه 21 بهمن، عباس حاجی نجاری در مورد گفتمان امام و رهبری و تأثیر آن بر بیداری اسلامی برای مردم سخنرانی می کنند.

علاءالدینی اظهار داشت: مهمترین برنامه 22 بهمن نیز مشارکت حداکثری مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ این روز است.

کد خبر 1520650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha