۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

دهه فجر فرصتی مناسبی برای تبیین دستاوردها و عملکردها است

دهه فجر فرصتی مناسبی برای تبیین دستاوردها و عملکردها است

اردبیل-مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکردها و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اکبر اکبری ظهر سه‌شنبه در اولین نشست تخصصی کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر استان اردبیل اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکردها و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغی است.

وی با بیان اینکه این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود، گفت: دهه فجر انقلاب آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن می‌درخشد و حضور فعال مدیران در نشست‌ها و فضا سازی رسانه‌ای برای تبیین فعالیت‌های و دستاوردهای ۴۴ ساله یکی از اولویت‌های اساسی برگزاری این مراسم‌ها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مشارکت‌های مردمی در برگزاری مراسم را یکی از اصول مهم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این مراسم را با هیجان‌های عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه ما مدیون خود شهدا هستیم و فردای روز قیامت باید جوابگوی خون این عزیزان باشیم، گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که باید درست و جهادی تبیین شود و جشن‌های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود.

وی افزود: مسئولان باید اهتمام و جدیت لازم را در جهت خدمت به قشر کم برخوردار و محروم مناطق روستانشین و عشایر داشته باشند و این ایام بهترین فرصتی است که از نزدیک مسائل و مشکلات این عزیزان را احصاء و در جهت رفع آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

کد خبر 5691072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha