۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۵۷

تازه‌های جعبه جادویی/

هفته فیلم فرشاد فداییان در شبکه مستند

هفته فیلم فرشاد فداییان در شبکه مستند

مجموعه برنامه "اسلام، امروز" در شبکه سحر، هفته فیلم فرشاد فداییان در شبکه مستند، اعلام برنامه‌های انتخاباتی در شبکه یک از تازه‌ترین خبرهای تلویزیون است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه مستند سیما در این هفته از 29 بهمن تا چهارم اسفند ماه هفته فیلم فرشاد فداییان را در قالب برنامه "شبهای مستند" برگزار خواهد کرد.

این هفته "شبهای مستند" میزبان فرشاد فداییان، مستندساز ایرانی خواهد بود. این مجموعه که هر شب ساعت 19 به پخش و نقد فیلم‌های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می‌پردازد، در هفته آینده آثاری از این مستندساز پخش می‌کند و این آثار با حضور مرتضی پورصمدی و علی اصغر کشانی به عنوان منتقد و سعید قطبی زاده، مجری- کارشناس، نقد و بررسی خواهد شد.

- مجموعه برنامه "اسلام، امروز" با هدف شناساندن اسلام به غیرایرانیان و تازه مسلمانان و با هدف مقابله با هجوم تبلیغات شبهه افکنانه و فعالیت های سوء وهابیون در میان مسلمانان در سیمای انگلیسی شبکه سحر تهیه می‌شود. این برنامه را بهرام حیدری در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود. 
 
- برنامه "همه باهم "  با موضوع اهمیت، نقش و جایگاه مجلس و نمایندگان 29 بهمن ساعت 18:20 و هفته اول اسفند ساعت 20:20 از شبکه یک پخش می‌شود. "بهارستان نهم" عنوان برنامه دیگری است که از30 بهمن ساعت 18:20 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
 
"انتخاب برتر" برنامه‌ای 25 دقیقه‌ای است که در روزهای پایانی بهمن ماه و هفته اول اسفند ساعت 17:30 ازشبکه دوسیما پخش می‌شود و ساعت 21 مخاطبان شبکه دوسیما می‌توانند بیننده ویژه برنامه "بیست و دو" باشند. برنامه "اگرنماینده بودم" نیز در فواصل برنامه‌های شبکه دو سیما به مدت 10 دقیقه پخش می‌شود.
 
- شبکه سه سیما نیز با بخش‌هایی همچون دوربین مخفی، تریبون آزاد، مجری و صحبت‌های مردمی در برنامه "دوفوریتی" به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌رود. این برنامه 30 دقیقه ای به جز جمعه ساعت 17:30 پخش می‌شود.
 
- برنامه "گذر از بحران" با موضوع حل بحران‌های کشور توسط دوره‌های اول تا سوم مجلس روزهای زوج ساعت 22:20 و برنامه  "منطقه آزاد" نیز با موضوع تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاههای کشور روزهای فرد ساعت 22:20 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
 
- "گرای سی وسه (میزان )" نیز ساعت 18:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
 
- "پارک دانشجو" با موضوع دانشجویان و انتخابات از 29 بهمن ساعت 22 به مدت 15 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
 
- برنامه "مجلس و اقتصاد" نیز اول، سوم و هشتم اسفندماه ساعت 21:15 به مدت 15 دقیقه پخش خواهد شد.
 
- شبکه تهران نیز از 29 بهمن ساعت 11 با حضور کارشناسان حوزه های مختلف، مسائلی چون تحریم، نگاه تخصصی درمجلس و... را در برنامه "پیش نویس" مطرح خواهد کرد.
 
-"نشانه " نیز از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه تهران است که به مدت 25 دقیقه از 29 بهمن ساعت 16 پخش می‌شود.
 
- شبکه آموزش 29 بهمن و پنجم، ششم، هفتم وهشتم اسفند ماه ساعت 21 ، با پخش برنامه "شفاف" به موضوع‌هایی چون ویژگی‌های نماینده مجلس و ضرورت حضور درصحنه انتخابات می‌پردازد.
 
- برنامه "ازحضورتا حضور" نیز به مدت 10 دقیقه در فواصل برنامه های شبکه آموزش پخش می‌شود.
 
- "درآستانه حضور" و"رواق " عناوین ویژه برنا مه‌های شبکه قرآن و معارف سیما است که هر روز  ساعت 17:10 و19 پخش می‌شود.
 
- شبکه مستند نیز از 29 بهمن با پخش برنامه" همین امروز" ساعت 22:30 و " تاریخ انتخابات" ساعت 20 با مخاطبان خود خواهد بود.
کد خبر 1537200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha