۳ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۴۸

رضایی در گفتگو با مهر:

91 داروخانه در استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند

91 داروخانه در استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 91 داروخانه در استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند.

دکتر یحیی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر 91 داروخانه در استان بوشهر خدمات رسانی می‌کنند که 66 داروخانه در بخش خصوصی مشغول به فعالیت هستند و 25 داروخانه نیز شامل داروخانه‌های موجود در بیمارستان‌ها ، مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تامین داروی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی ندارد و با توجه به برنامه‌های دولت، برای تامین داروهای بیماران خاص نیز با هیچ کمبودی مواجه نیستیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برای ساختن جامعه‌ای سالم، نظارت بسیار خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بر روی نحوه توزیع و تهیه دارو در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

وی تهیه و توزیع دارو را از امور مهم نظام سلامت معرفی کرد و ادامه داد: در راستای تامین نیازهای مردم و جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از همه فرصت‌ها برای خدمت‌گذاری استفاده خواهیم برد.

رضایی با اشاره به راه‌اندازی سازمان دارو و غذا اضافه کرد: سازمان دارو و غذا در سطح وزارت بهداشت راه‌اندازی شده و در استان‌ها نیز به تدریج این سازمان راه‌اندازی خواهد شد.

وی در رابطه با ساختمان جدید معاونت دارو و غذای استان نیز اظهار داشت: این ساختمان با مساحت دو هزار و 500 متر مربع در دست احداث است و پس از تکمیل ساختمان، این معاونت در آن مستقر خواهد شد.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رابطه با صدور مجوز برای راه‌اندازی داروخانه در استان بوشهر نیز گفت: این دانشگاه آمادگی کامل دارد تا  در هر شهرستان و شهری که نیاز به احداث داروخانه باشد نسبت به صدور مجوز تاسیس و راه‌اندازی داروخانه اقدام کند.

وی ادامه داد: صدور مجوز تاسیس برای داروخانه‌ها را بر اساس نیازسنجی صورت می‌گیرد و هم اکنون مجوز برای نقاطی از استان که نیازمند تاسیس داروخانه هستند و قابلیت و ظرفیت تاسیس داروخانه را دارند، صادر می‌شود.

کد خبر 1540406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha