۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱

اخبار انتخابات فارس/

آمادگی مخابرات برای اجرای انتخابات الکترونیکی/ همایش دانشجو و انتخابات در پیام نور

آمادگی مخابرات برای اجرای انتخابات الکترونیکی/ همایش دانشجو و انتخابات در پیام نور

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: این شرکت با هاهنگی استانداری و ستاد انتخابات استان برای اجرای هرچه بهتر انتخابات الکترونیکی آمادگی کامل دارد.

به گزاترش خبرگزاری مهر، عبدالعظیم قنبریان با اشاره به فراهم شدن همه زیرساختهای انتخابات الکترونیکی تصریح کرد: تمام شهرهای استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات فارس هستند و با زیرساختهای مخابراتی مناسبی که در این خصوص پیش بینی شده، بیش از 98 درصد شعبه های اخذ رای اعم از شعبه های ثابت و سیار تحت پوشش شبکه ارتباطی مخابراتی هستند.

وی اعلام کرد: یکی از شهرستانهای استان نیز به عنوان شهر پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی از طرف استانداری فارس انتخاب شده و تمهیدات لازم مخابراتی نیز در این زمینه پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس تصریح کرد: با بهره گیری از سیستم ارتباطی در اجرای این طرح، همزمان آمار و اطلاعات ثبت شده شرکت کنندگان در انتخابات در فرمانداریها و بخشداریها به ستاد انتخاباتی کشور ارسال می شود.

همایش دانشجو و انتخابات در پیام نور

اولین همایش دانشجو و انتخابات به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری بر حضور پرشور و حداکثری همراه با بصیرت مردم در این دوره از انتخابات، اولین همایش دانشجو و انتخابات با موضوع و محورهای ساختار انتخابات، تبیین توطئه های دشمن در جریان انتخابات، جایگاه نماینده در نظام اسلامی و بیداری اسلامی و چگونگی تحقق مرجعیت اجتماعی دانشگاهیان با حضور حداکثری دانشجویان برگزار شد.

این همایش به صورت ویدئو کنفرانس و به صورت همزمان در چندین استان دیگر برگزار میشد.

در حاشیه این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور شیراز ضمن دعوت از آحاد مردم به ویژه جامعه دانشگاهیان در حضور با بصیرت و حداکثری در انتخابات مجلس نهم، یادآورشد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر شرکت حداکثری در انتخابات و شرایط خاص منطقه و توطئه های پوشالی و پوسیده دشمنان در آستانه انتخابات، شرکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی است و در این تکلیف باید قانون و اخلاق مداری رعایت شود و نماینده اصلح را آگاهانه انتخاب کنیم.

کد خبر 1546071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha