۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

پیام رییس دانشگاه پیام نور برای حضور گسترده در انتخابات

پیام رییس دانشگاه پیام نور برای حضور گسترده در انتخابات

رییس دانشگاه پیام نور در پیامی جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان را برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در پیامی جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان را برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد.

متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح است: انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است.

به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است بی تردید آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی است،

مضاف بر اینکه انتخابات چهاردهم از شرایط ویژه تری برخوردار بوده و امتداد تاکید مردم عزیزمان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب به نوبه خود از عموم هم میهنان و دانشگاهیان عزیز، به ویژه از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور دعوت می‌کنم تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند.

کد خبر 6146578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha