۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۱۹

امروز/

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان استان تهران برگزار شد

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان استان تهران برگزار شد

تهران – خبرگزاری مهر: اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان تهران برگزار و طی آن از تیمها و ورزشکاران برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که ظهر یکشنبه در سالن همایشهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن معرفی تیمها و ورزشکاران برتر این دوره از مسابقات از آنان با اهدای لوح و جام قهرمانی تجلیل شد.

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان تهران در سال 90 از 11 دیماه برگزار و در نهایت این رقابتها روز 21 بهمن ماه گذشته به پایان رسید.

این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان استان تهران، هیئت ورزشهای همگانی استان تهران و سایر دستگاهها و ادارات دولتی استان تهران برگزار شد.

در رشته فوتسال در رده آقایان تیم شهرداری تهران قهرمان شد و تیمهای هواشناسی و شرکت هواپیمایی هما دوم و سوم شدند.

در رشته طناب کشی در رده آقایان تیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قهرمان شد و تیمهای هما و اداره ورزش و جوانان استان تهران دوم و سوم شدند.

در رشته پینگ پنگ در رده آقایان تیم شهرداری تهران قهرمان شد و تیمهای شرکت مخابرات و کمیته امداد امام خمینی(ره) رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال آقایان تیم هما قهرمان شد و تیمهای دانشگاه شهید بهشتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

اما در رشته والیبال بانوان تیم شهرداری تهران قهرمان شد و تیمهای هما و دانشگاه علوم پزشکی رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رشته طناب کشی بانوان تیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قهرمان شد و تیمهای هما و اداره راه و شهرسازی استان تهران به رده های دوم و سوم رسیدند.

در رشته پینگ پنگ بانوان تیم شهرداری تهران قهرمان شد و تیمهای مخابرات و دانشگاه علوم پزشکی دوم و سوم شدند.

کد خبر 1557431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha