۲۹ فروردین ۱۳۹۱، ۸:۰۷

«سیب ترش» فرشته نوبخت عاقبت به نمایشگاه نرسید

«سیب ترش» فرشته نوبخت عاقبت به نمایشگاه نرسید

فرشته نوبخت از اتمام اولین رمانش با نام «سیب ترش» و صدور آن به وزارت ارشاد برای اخذ مجوز چاپ خبر داد. با این حساب، کتاب نوبخت به نمایشگاه بیست و پنجم نخواهد رسید.

فرشته نوبخت، نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «سیب ترش» یک رمان 250 صفحه‌ای است که داستان مقطعی از زندگی زنی به نام لادن است. لادن خود راوی داستان است و قصه کار حاوی یک زمینه عاشقانه، اجتماعی و نوستالژیک است، اما قدرت تم عاشقانه رمان بیشتر از دیگر زمینه‌های داستان است. این کار بعد از مجموعه داستان‌های «مرغ عشق‌های همسایه روبرویی» و «کلاغ» اولین رمان است.

وی افزود: «سیب ترش» چون رمان است از نظر شخصیت‌پردازی و فضاسازی با داستان‌های کوتاهم، بسیار متفاوت است. این رمان کاملا از داستان‌های کوتاهم جدا و متفاوت است و شخصیت‌های زن و مردش با دیگر داستان‌هایم فاصله دارند. افرادی که این رمان را خوانده‌اند به تفاوت میان شخصیت‌ها و فضایش با داستان‌های قبلی‌ام اشاره کرده‌اند.

نوبخت در ادامه گفت: نوشتن این رمان را از سال 89 آغاز کردم که این کار تا اواسط سال 90 به طول انجامید و بعد از آن توسط نشر چشمه برای اخذ مجوز به ارشاد رفت که در حال حاضر چند ماه است که کتاب در ارشاد است و منتظر مجوز گرفتن آن هستیم.

این نویسنده همچنین درباره ارائه آثارش در نمایشگاه کتاب گفت: امیدوار بودم «سیب ترش» به موقع مجوز بگیرد و به نمایشگاه امسال برسد، اما این امر محقق نشد و امسال دو کتاب «مرغ عشق‌های همسایه روبرویی» از نشر افراز و «کلاغ» از نشر چشمه را در نمایشگاه خواهم داشت.

کد خبر 1578394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha