۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

توسط نشر به‌نگار؛

«برادران سیسترز»، «حومه» و «سیب‌ترش» به چاپ دوم رسیدند

«برادران سیسترز»، «حومه» و «سیب‌ترش» به چاپ دوم رسیدند

کتاب‌های «برادران سیسترز»، «حومه» و «سیب‌ترش» توسط نشر به‌نگار به چاپ دوم رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، «برادران سیسترز» دومین رمان نویسنده‌ جوان کانادایی است که جوایز ادبی اصلی کانادا را دریافت کرده و نامزد جایزه بوکر شده است. این کتاب تقریبا درتمام فهرست‌های بهترین‌های سال2011 حضور داشت و در آمریکا و کانادا جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده و هنوز نیز هست. «برادران سیسترز» وسترنی سیاه، تفکربرانگیز و درعین حال کمیک است.

این کتاب داستان دو برادر آدم‌کش با نام‌های چارلی و ایلای است که از ارگون به کالیفرنیا سفر می‌کنند. کشتن دانشمندی به نام هرمنکرمیتوارم ماموریت آن‌هاست که در این کتاب، داستان آن را خواهیم خواند. این ماموریت به دستور فردی به نام ناخدا به دو برادر سپرده شده است. این کتاب 280 صفحه‌ای باترجمه‌ پیمان خاکسار با قیمت 13 هزار و 500 تومان به تازگی به چاپ دوم رسیده است.

همچنین مجموعه‌داستان «حومه» اثر«ویلیام فاکنر» باترجمه‌ «عبدالله قره‌باغی» نیز به تازگی توسط این ناشر به چاپ دوم رسیده است. این اثر ترجمه‌ بخش اول کتاب مجموعه داستان‌های «ویلیام فاکنر» است که در سال 1950 به چاپ رسیده است. این کتاب یک سال بعد از انتشار اولیه‌اش، موفق به کسب جایزه‌ «پولیتزر»شد. فاکنر این کتاب را به 6 بخش تقسیم کرده بود که این بخش‌هاعبارت‌انداز: «حومه»، «دهکده»، «سرزمین رام‌نشده»، «سرزمین بایر» و «سرزمین میانی و فراسو».

رمان «سیب‌ترش» نوشته‌ «فرشته نوبخت» کتاب دیگری است که چاپ دومش به تازگی توسط به‌نگار وارد بازار نشر شده است. این کتاب اولین رمان فرشته نوبخت و سومین اثر داستانی او محسوب می‌شود. مجموعه داستان‌های «مرغ عشق‌های همسایه روبه‌رویی» و «کلاغ» آثاری هستند که پیش از این، از نوبخت به چاپ رسیده‌اند.

«سیب ترش» درباره سه شخصیت با نام‌های لادن، عطا و ماهرخ است. بخش اول این کتاب «نامه‌هاوساعت‌ها» نام دارد که شامل فصل‌های صبح،نامه‌اول، نامه دوم‌، نامه سوم تا نامه هشتم، ظهر، نامه نهم تا نامه دوازدهم، بعدازظهر،نامه سیزدهم تا پانزدهم، غروب، نامه شانزدهم تاهجدهم وشب است. بخش دوم کتاب، «نوشتن» نام دارد. فصل‌های جداشده این بخش نامگذاری ندارند. این کتاب با 175 صفحه، شمارگان هزار و 200 نسخه و قیمت 8 هزار تومان منتشرشده است.
 

کد خبر 2110248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha