۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰

نوبخت در گفتگو با مهر:

«سیب ترش» رمانی عاشقانه و تا حدودی سیاسی اجتماعی است

«سیب ترش» رمانی عاشقانه و تا حدودی سیاسی اجتماعی است

رمان جدید فرشته نوبخت با عنوان «سیب ترش» به تازگی از چاپخانه خارج شده که به گفته وی اثری عاشقانه و تا حدودی سیاسی اجتماعی است.

فرشته نوبخت، نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اثر جدید خود گفت: این کتاب که به تازگی از چاپخانه خارج شده است، یک رمان عاشقانه با نگاهی به نسل‌هاست که تا حدودی سیاسی ـ اجتماعی هم هست. داستان این رمان درباره 3 جوان به نام‌های لادن، عطا و ماهرخ است.

وی افزود: رمان «سیب ترش» ابتدا توسط نشر چشمه به ارشاد ارسال شد و تقریبا بدون مشکل، مجوز چاپ را دریافت کرد اما بعد از بروز مشکلاتی که ابتدای امسال برای این ناشر به وجود آمد، اعلام شد امکان انتشار کتاب توسط این ناشر وجود ندارد.

این نویسنده گفت: بعد از این مسائل، نشر به‌نگار کتاب را به ارشاد فرستاد و چون قبلا مجوز گرفته بود، روند اخذ مجوزش به سرعت طی شد. این کتاب باید 6 ماه پیش چاپ می‌شد که انتشارش به این روزها موکول شد.

مولف مجموعه داستان «کلاغ» ادامه: داستان رمان با فرم خاصی روایت شده و بخش‌هایی از رمان، زاویه دید خود را دارند. البته این به این معنا نیست که همه شخصیت‌ها راوی باشند. بخشی از روایت، توسط یک نامه است، یک بخش راوی سوم شخص محدود به ذهن دارد و راوی یک بخش دیگر رمان هم، من راوی است. در واقع تنها یکی از شخصیت‌هاست که در حال روایت داستان است و این زاویه دید است که تغییر می‌کند.

نوبخت گفت: نگارش این رمان بیشتر از یک سال طول کشید و چهارشنبه هفته گذشته به چاپ رسید.

کد خبر 1785198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha