فرشته نوبخت رمانی با نام «خواب آفتاب» می‌نویسد

فرشته نوبخت رمانی با نام «خواب آفتاب» می‌نویسد

فرشته نوبخت رمان دیگری را با محوریت شخصیت‌ زنان و مسائل اجتماعی می‌نویسد.

فرشته نوبخت نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رمان جدیدی که مشغول کار روی آن هستم، «خواب آفتاب» نام دارد. در حال حاضر نگارش نسخه اول این رمان به اتمام رسیده است و مشغول بازنویسی آن هستم و امیدوارم تا پایان سال نگارش نهایی آن را به پایان برسانم. این رمان 2 داستان موازی دارد که در کنار هم پیش می‌روند.

وی افزود: شخصیت اصلی اثر یک زن است که درباره یک موضوع اجتماعی تحقیق می‌کند. او استاد دانشگاه است و داستان اول را پیش می‌برد. داستان دوم هم شخصیت‌های زن دیگری دارد که به موازات شخصیت اصلی، کار را جلو می‌برند.

این نویسنده گفت: از نظر شخصیت، این رمان 4 شخصیت زن دارد که همزمان باهم روایت می‌شوند. نگارش این رمان را پاییز سال گذشته شروع کردم. به دلیل اینکه مشغول نگارش و ویرایش داستان بلند «از همون راهی که اومدی برگرد» بودم، نوشتن این اثر تا حدودی کند پیش رفت. اما وقتی کارهای «از همون راهی که اومدی برگرد» تمام شد، به طور جدی «خواب آفتاب» را جلو بردم و نسخه اول آن، تابستان امسال تمام شد. به این ترتیب بازنویسی آن هم پاییز شروع شد.

نوبخت درباره اثر جدید دیگرش گفت: «از همون راهی که اومدی برگرد» هم چندی پیش از طرف نشر به‌نگار به ارشاد رفته و منتظر کسب مجوز چاپ است. این داستان بلند هم دارای زمینه اجتماعی است و داستانش، ماجراهای معمایی دارد. این داستان 4 راوی دارد که هر کدام بخشی از داستان را روایت می‌کنند و داستان به شکل یک پازل است که روایت این راوی‌ها قطعات پازل را در کنار هم قرار می‌دهد.

کد خبر 2155751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha