۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۱۱

دشتی خبر داد:

تشکیل 9 کمیته در ستاد برگزاری همایش خلیج فارس بوشهر

تشکیل 9 کمیته در ستاد برگزاری همایش خلیج فارس بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: به منظور برگزاری منظم و باشکوه همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر، 9 کمیته تشکیل و برنامه‌های هر کمیته تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دشتی ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش روز خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر تلاش بسیار زیادی برای برگزاری این همایش در استان بوشهر داشت که با برگزاری جلسات متعدد و رایزنی‌های صورت گرفته در استان، این همایش با حضور رئیس جمهور در بوشهر برگزار می‌شود.

وی به زمان کم بین تعیین بوشهر برای برگزاری این همایش و روز برگزاری همایش خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر این همایش اندیشیده شده است و کمیته‌های 9 گانه برگزاری این همایش تشکیل شده که هر یک بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات با محوریت صدا و سیما کار اطلاع‌رسانی و هماهنگی بین رسانه‌ها را انجام خواهد داد که از هم‌اکنون تبلیغات برگزاری این همایش در حال انجام است.

وی به فعالیتهای کمیته پشتیبانی اشاره کرد و بیان داشت: تعیین و آماده‌سازی محل اقامت مهمانان همایش، تهیه دعوت‌نامه ها، هدایا و لوح‌تقدیر بخشی از فعالیت‌های این کمیته است که تاکنون نسبت به رزرو هتل‌ها در سه روز برگزاری این همایش انجام شده و هماهنگی برای استفاده از مهمان‌سراهای ادارات نیز انجام شده است.

دشتی به فعالیت‌های کمیته فرهنگی اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده‌های مبارزان با استعمار و استکبار از جمله خانواده رئیس‌علی دلواری، برگزاری برنامه‌هایی چون تشکیل زنجیره انسانی متشکل از اقوام و گروه‌های مختلف، گلباران باریکه ساحلی، تهیه ویژه‌نامه و بافت قالیچه از مهمترین برنامه‌هایی است که کمیته فرهنگی مشغول اجرای آن است.

وی ادامه داد: کمیته‌های دیگری همچون کمیته انتظامی و امنیتی، کمیته علمی و پژوهشی، کمیته ترابری و حمل و نقل، کمیته تدارکات و تشریفات، کمیته گردشگری دریایی از دیگر کمیته‌هایی هستند که بر حسب برنامه‌های تعیین شده مشغول اماده‌سازی همایش هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: زمان زیادی تا روز برگزاری این همایش پیش رو نداریم و باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم برنامه‌های تعیین شده برای این همایش را آماده کنیم.

وی خواستار تلاش مضاعف کمیته های برای برگزاری مطلوب این همایش شد و بیان داشت: بر اساس برنامه تعیین شده رئیس جمهور به مدت سه ساعت در استان حضور خواهند داشت و باید سعی کنیم برنامه‌های خود جمع‌بندی کنیم که بتوانیم در این سه ساعت آنها را اجرایی کنیم.

کد خبر 1582473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha