۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۳۹

حجت الاسلام گنابادی نژاد:

باورهای دینی پشتوانه ارتباط آقا نجفی قوچانی با مردم بود

باورهای دینی پشتوانه ارتباط آقا نجفی قوچانی با مردم بود

قوچان - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ارتباط آقا نجفی قوچانی با دیگران مردمی و با پشتوانه باورهای دینی بود و همین امر عامل جذب انسانها به سوی این عالم ربانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام گنابادی نژاد صبح شنبه در مراسم نکوداشت شخصبت علمی و عرفانی آقا نجفی قوچانی در محل آرامگاه وی، در تبیین شخصیت این عالم بزرگوار گفت: تولد و پرورش ایشان در خانه ای معطر به بوی امامت و ولایت بوده و هیچ وقت از تلخی ها و مشکلات رو برنگرداند و در زندگی شخصی و دینی همیشه کوشا بوده است.

وی افزود: درس آموزی ایشان از محضرعالم بزرگوار آخوند خراسانی در تمامی ابعادی است که یک مرجع باید در زندگی خود همراه داشته باشد و تحصیل علوم حوزوی همراه با مراقبت های معنوی یکی از ویژگی های ممتاز آقا نجفی قوچانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: افزود: هیچگاه توقف در زندگی آیت الله آقا نجفی قوچانی مشاهده نشده و این امر در زندگی ایشان معنایی نداشت.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: کتاب سیاحت شرق آقا نجفی یکی از بهترین آثار اخلاقی است چرا که ضمن بیان زندگی نامه ، به خوبی و با دقت بسیار ارزشهای اجتماعی را با ارزشهای دینی مقایسه  کرده و انسان ها را به سوی این ارزشها دعوت می کند.

وی اظهار امیدواری کرد: باتوجه به خدمات و تاثیرات این عالم بزرگ که ایشان را در صد سال اخیر به عنوان یکی از افتخارات  حوزه و تشیع معرفی کرده؛ امید است با همکاری مسئولین شهرستان بتوانیم ویژگی های شخصیتی این عالم بزرگوار برای مردم تشریح کنیم.

کد خبر 1587583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha