۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۴۷

اخبار مخابرات خراسان شمالی/

زیر ساخت های شرکت مخابرات خراسان شمالی نیازمند توسعه است

زیر ساخت های شرکت مخابرات خراسان شمالی نیازمند توسعه است

بجنورد - خبرگزاری مهر: زیر ساخت های شرکت مخابرات خراسان شمالی نیازمند توسعه است، قدردانی استانداری از مدیرعامل و مدیران شرکت مخابرات و ... از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز شرکت مخابرات استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی بر توسعه زیر ساخت ها و فناوری‌های روز شرکت مخابرات خراسان شمالی تاکید کرد.

موسی الرضا ثروتی با اشاره به شاخص‌ها و موازین سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار امیدواری کرد: با تلاش کارکنان خدوم شرکت مخابرات استان، دیار باب الرضا در سال جاری، شاهد توسعه زیرساخت‌ها و فناوری‌های روز باشد.

محمد سالاری نیز در این جلسه ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: مجموعه پرسنل و کارکنان شرکت مخابرات خراسان شمالی، هم پای تمامی مردم و مسوولان، تلاش می‌کنند تا در سال جاری به فرمایشات معظم له، جامه عمل بپوشانند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی با بیان اینکه در دنیای امروز، فناوری اطلاعات و مخابرات، محور توسعه پایدار به حساب می‌آیند افزود: این شرکت سعی دارد تا با تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، زمینه رشد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان را فراهم آورد.

قدردانی استانداری از مدیرعامل و مدیران شرکت مخابرات خراسان شمالی
 
در راستای قدردانی از مشارکت و تلاش دست اندرکاران برگزاری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی در نامه‌هایی جداگانه، مراتب تقدیر و تشکر خود از مدیرعامل، معاون مدیر عامل، رئیس اداره فناوری اطلاعات و رئیس اداره دیتا شرکت مخابرات خراسان شمالی را، ابراز داشت.
 
مصیب عنابستانی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری در تقدیر نامه‌ای خطاب به آقایان سالاری، نشاطی، ذیحق و فیروز، آورده است: "اکنون که با همت و تلاش شبانه روزی شما، استان خراسان شمالی توانسته است به موفقیت چشمگیری در راستای استقرار دولت الکترونیک، بخش اعظمی از انتخابات را به صورت رایانه‌ای و با موفقیت برگزار نماید، از جنابعالی به دلیل اهتمام و تلاش مجدانه در این خصوص، تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم".
 
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مسئولیت معاونت کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان را بر عهده داشت.
کد خبر 1589056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha