۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۱۲

محمدی باغملایی:

شورای شهر بوشهر کار سیاسی نمی‌کند

شورای شهر بوشهر کار سیاسی نمی‌کند

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورای شهر بوشهر کار سیاسی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر محمدی باغملایی ظهر دوشنبه در نشست خبری اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: شورای شهر بوشهر کارهای سیاسی نمی‌کند و سعی کرده‌ایم همه جهت گیری‌های شورای شهر به گونه‌ای باشد که شائبه انجام کارهای سیاسی از سوی شورای شهر ایجاد نشود.

وی ادامه داد: تعامل با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی یکی از مهمترین اولویتهای ما در شورای شهر بوشهر است که آمادگی خود را برای همکاری با استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان اعلام می کنیم.

رئیس شورای شهر بوشهر در ارتباط با امضا نشدن حکم شهردار بوشهر توسط وزیر کشور نیز گفت: شورای شهر فضل‌الله توسلی را به عنوان شهردار بوشهر انتخاب کرده ولی حکم وی توسط وزیر کشور امضا نشده است.

وی افزود: با توجه به رأی هیئت مرکزی حل اختلاف شوراها مبنی بر بلامانع بودن حکم فضل‌الله توسلی، وی شهردار قانونی شهر بوشهر است ولی حکم شهردار بوشهر توسط وزیر کشور زده نشده اما توسلی طبق قانون شهردار بوشهر است چه حکم توسط وزیر امضا شود و چه نشود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: 322 پروژه عمرانی در پنج سال گذشته در شهر بوشهر اجرا شده است که با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان از محل منابع داخلی و تملک دارایی‌های استانی انجام شده است.

داریوش پوربهی اضافه کرد: سال گذشته نیز 26 پروژه  با اعتبار هفت میلیارد تومان از محل منابع دولتی اجرا شد. دو میلیارد تومان برای اسفالت کوچه‌ها و 500 میلیون تومان برای ساماندهی پیاده رو ها هزینه شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز پروژه های عمرانی زیادی در شهر بوشهر اجرا خواهیم کرد که آغاز عملیات اجرایی 361 کوچه بوشهر از هفته آینده یکی از این برنامه‌ها است.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: خروج پادگان‌ها، الحاق جزیره شمالی به بندر بوشهر،  آزاد سازی اراضی 500 هکتاری، تجدید نظر در ضوابط ساخت و ساز از جمله پروژه‌های مهم در طرح جامع شهر بوشهر است.    

وی بیان داشت: روکش آسفالت 120 کوچه و خیابان، ساماندهی بازار قدیم، احداث فانوس دریایی، فضاسازی ورودی بوشهر، احداث خیابان لیان شرقی و غربی میدان انقلاب، اصلاح پلاژ بانوان، میادین و فضای سبز سه راه طالقانی به جمهوری از جمله پروژه‌های مهمی است که در دست اجرا داریم.

پوربهی اضافه کرد: احداث پارکینگ پنج طبقه‌ای روبه‌روی پارک خلیج فارس، احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و اصلاح وضعیت ترافیکی شهر بوشهر از دیگر پروژه‌های در دستور کار شورای شهر بوشهر است که سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی منظم و نظارت کافی انها را اجرایی کنیم.

کد خبر 1589593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha