۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۳۸

جهاد اسلامی هشدار داد؛

لغو آتش بس با رژیم صهیونیستی در صورت به خطر افتادن جان اسرای فلسطینی

لغو آتش بس با رژیم صهیونیستی در صورت به خطر افتادن جان اسرای فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت به خطر افتادن جان اسیران فلسطینی به ویژه دو اسیر این جنبش در کرانه باختری، هرگز به آتش بس با این رژیم پایبند نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط،  جنبش جهاد اسلامی فلسطین سومین گروه بزرگ فلسطینی به اشغالگران قدس هشدار داد در صورت به خطر افتادن جان یکی از دو اسیر این جنبش، آتش بس با رژیم صهیونیستی بی معنا خواهد بود.

این جنبش هشدار داد در صورتی که یکی از دو اسیر این جنبش به نامهای بلال ذیاب و ثائر حلالحه که حال آنها پس از ادامه اعتصاب برای شصت و سومین روز پیاپی جان خود را دست دهند، آتش بس با این رژیم معنایی نخواهد داشت.

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت آتش بسی که زندگی دو اسیر یعنی ذیاب و حلاحله را حفظ نکند، هرگز به آن احترام نخواهیم گذاشت و دشمن باید این پیام را درک کند.

البطش افزود : تماسهای مستمری با مسئولان مصری و رئیس تشکیلات خودگردان برای فشار بر اشغالگران اسرائیلی برای آزادی دو اسیر عضو جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری در جریان است.

وی تصریح کرد : مسئولیت سلامت دو اسیر و تمام اسرا در زندانهای اشغالگران به طور کامل متوجه اشغالگران است و به خطر افتادن جان آنها، اوضاع را به شدت متشنج خواهد کرد.

البطش با اشاره به اینکه اسیرانی که دست به اعتصاب غذا زده اند در معرض ترور سیاسی کثیفی قرار گرفته اند که دشمن علیه ملت فلسطین به آن دست می زند، از تمام گروههای فلسطینی خواست جبهه واحدی را برای حمایت از اسیران تشکیل دهند.

وی همچنین خواستار گسترش فعالیتها و برنامه های همبستگی ملی در سطح داخلی، عربی و بین المللی شد.

خانواده بلال ذیاب هشدار داده است احتمال درگذشت وی پس از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی اش وجود دارد و در معرض بیهوشی های مکرر قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی در حال حاضر 4700 اسیر فلسطینی را همچنان در اسارت خود دارد و این اسیران در شرایط سخت و رقت باری به سر می برند.

کد خبر 1590124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha