۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۱۲

جام ریاست جمهوری قزاقستان/

عزت اللهی کاندیدای بهترین بازیکن جام/ ایران امروز به مصاف مجارستان می‌رود

عزت اللهی کاندیدای بهترین بازیکن جام/ ایران امروز به مصاف مجارستان می‌رود

تیم‌‎های فوتبال ایران و مجارستان در حالی عصر امروز برگزار کننده دیدار نهایی جام ریاست جمهوری قزاقستان هستند که نام دو بازیکن تیم کشورمان در فهرست بهترین بازیکنان این رقابت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با پایان مرحله گروهی جام ریاست جمهوری قزاقستان، هشت تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات حریفان خود را شناختند که بر این اساس تیم نوجوانان ایران به عنوان تیم نخست گروه A ساعت 17:30 امروز به وقت تهران در ورزشگاه 40 هزار نفری اصلی آلماتی، دیدار نهایی را با مجارستان، تیم نخست گروه B برگزار می‌کند.

در دیدارهای روز پایانی مرحله گروهی ترکیه و گرجستان به تساوی دو بر دو رسیدند و ایران سه بر صفر آذربایجان را شکست داد تا ایران با 9 امتیاز تیم اول گروه، آذربایجان با 6 امتیاز دوم، ترکیه با یک امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم و گرجستان هم با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در گروه B هم مجارستان با بازیکنان ذخیره‌اش به مصاف ترکمنستان رفت و مقابل ضعیف‌ترین تیم جام به نتیجه‌ یک بر یک دست یافت و قزاقستان با یک گل ارمنستان را شکست داد. در پایان دیدارهای این گروه، مجارستان با 7 امتیاز، قزاقستان با 6 امتیاز، ارمنستان با 3 امتیاز و ترکمنستان با یک امتیاز رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب امروز تیم‌های ترکمنستان و گرجستان برای عنوان هفتمی، تیم‌های ارمنستان و ترکیه برای کسب رتبه پنجم و قزاقستان و آذربایجان برای بدست آوردن جایگاه سوم در ورزشگاه فوتبال لند به مصاف همدیگر می‌روند. طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات جایزه تیم نخست 10 هزار دلار، تیم دوم 6 هزار دلار و تیم سوم 4 هزار دلار است.

از سوی دیگر کمیته فنی رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان اعلام کرد تا قبل از بازیهای روز پایانی علی ریگی با به ثمر رساندن 4 گل، بهترین گلزن رقابتها بوده است.

همچنین سعید عزت اللهی هافبک بازیساز تیم ملی نوجوانان ایران که در بازی مقابل گرجستان دو گل زیبای از راه دور به ثمر رساند، در بازی مقابل آذربایجان یک پنالتی برای ایران گرفت و پاس گل سوم را داد و درمجموع در سه بازی گذشته تیم ملی نوجوانان یکی از تاثیرگذارین بازیکنان داخل زمین بود به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن این مسابقات اعلام شده است. رقیب عزت اللهی یک مهاجم از مجارستانی است.

کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ساعت 20 دقیقه بامداد فردا آلماتی را به مقصد تهران ترک می‌کند و 2:30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه وارد تهران می‌شود.

کد خبر 1591630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha