۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱

نیلی در گفتگو با مهر:

سالن یاس با وجود مکان نامناسب آثار تمام ناشران کشور را معرفی می‌کند

سالن یاس با وجود مکان نامناسب آثار تمام ناشران کشور را معرفی می‌کند

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: سالن یاس به دلیل واقع شدن در منتهی الیه شمالی شبستان از دید مخاطبان نمایشگاه به دور مانده و باید مکان آن در محلی قبل از ورودی شبستان طراحی می‌شد.

میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سئوالی درباره حضور بسته‌های ترویجی خرید کتاب در نمایشگاه گفت: این بسته‌ها در قالب 50 بروشور معرفی بهترین آثار منتشر شده در کشور طراحی شده که در موضوعات مختلف ارائه خواهد شد.

وی افزود: نشست‌های سالن یاس نیز بر اساس درخواست‌های ناشران تدارک و برنامه‌ریزی شده است و موضوعات مطرح شده در آن نیز بر اساس اقتضائات و مسائل مطرح شده در حوزه نشر کشور مانند شعر و داستان انقلاب و پایداری، ارتقاء کیفیت صنعت نشر و نیز تجلیل از بزرگان این حوزه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مکان سالن یاس در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: سالن یاس با وجود برنامه‌هایی که برای آن تدارک دیده شده در مکان مناسبی قرار ندارد و به نظر من باید جای آن پیش از ورودی مصلی قرار می‌گرفت تا مراجعین پس از حضور در آن بتوانند با مراجعه به ناشر نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

نیلی همچنان درباره آثار حاضر در سالن نیز گفت: ما تمام آثار منتشر شده در کشور در سال 90 را در 10 منظومه موضوعی به نمایش گذاشته‌ایم و در میان آنها حتی آثار ناشرانی که در نمایشگاه حضور ندارند، نیز دیده می‌شود.

کد خبر 1592850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha