۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴

پس از 90 سرقت/

سارق اینترنتی در بوشهر دستگیر شد

سارق اینترنتی در بوشهر دستگیر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: سارق اینترنتی در بوشهر پس از 90 بار سرقت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد جهانشیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک سارق اینترنتی که حدود 90 بار از حساب یک خانم به صورتی اینترنتی خرید کرده بود با تلاش ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ارتباط با این سرقت اظهار داشت: خانمی با ارائه مرجوعه قضایی در پلیس فتای استان بوشهر حاضر شد و موضوع این سرقت را بیان کرد.

وی افزود: بر اساس این اظهارات مشخص شد که از نیمه دوم سال 1390 به بعد از حساب بانکی‌ این خانم حدود 90 بار خرید اینترنتی انجام شده در حالیکه اصلا از اینترنت استفاده نمی‌کرده و مشخصات حساب خود را هم به کسی نداده بود.

جهانشیری ادامه داد: با طرح این موضوع، پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی‌های فنی و دقیق و انجام استعلامات مشخص شد که مبلغ برداشت شده از حساب شاکیه برای خرید کارت شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده، مشخص شد که کارت شارژها اکثرا برای شارژ تلفن همراه متعلق به فردی به نام "م" بوده است که با بدست آمدن آدرس محل سکونت وی در یکی از شهرستان‌های استان پرونده به دادسرا ارسال و برای دستگیری نامبرده نیابت قضایی اخذ و اکیپی از مأمورین پلیس فتا به منظور دستگیری متهم عازم شهرستان مورد نظر شدند.

سرهنگ جهانشیری عنوان کرد: با همکاری پلیس آگاهی متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت که در تحقیقات به عمل آمده، نامبرده با توجه به ارائه مدارک و مستندات صراحتا به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: مجرم با بدست آوردن رمز اول و دوم حساب شاکیه از طریق نزدیکان وی، اقدام به برداشت اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

کد خبر 1596847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha