۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۳

حجت الاسلام طاهری:

مسئولان فارس پیگیر نرخ خرید گندم از کشاورزان هستند

مسئولان فارس پیگیر نرخ خرید گندم از کشاورزان هستند

شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس از پیگیری مسئولان استان در خصوص نرخ خرید گندم از کشاورزان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محی الدین طاهری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص مشکلات به وجود آمده برای گندم کاران استان فارس گفت: با توجه به مباحث موجود در خصوص نرخ خرید گندم، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرده که امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس تصریح کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان از تمامی مسئولانی که در خدمت نظام و ولایت هستند با تمام توان حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه سند فرهنگی استان رونمایی شده، یادآور شد: فارس استانی فرهنگی است اما بحث فرهنگ به عنوان دغدغه اصلی تمامی مسئولان مورد توجه قرار نگرفته است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس در خصوص اولویت اول نمایندگان مردم فارس نیز گفت: مردم پیروز این انتخابات بودند و تفکر اصولگرایی و پیروی از مقام معظم رهبری در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی پیروز شد.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: در دوران نمایندگی مجلس هشتم شاهد اتحاد و همدلی در میان نمایندگان فارس نبودیم و امروز امیدواریم 18 نماینده استان با هماهنگی کامل نسبت به اجرایی کردن طرح و لوایح اقدام کنند.

کد خبر 1597313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha