۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۰:۴۰

موفق خبر داد:

تخصیص بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی بوشهر

تخصیص بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی بوشهر

عسلویه - خبرگزاری مهر: معاون شهرک‌های صنعتی کشور از تخصیص بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق بعدازظهر یکشنبه در نشست کارگروه ویژه صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور در عسلویه اظهار داشت: در راستای رشد و توسعه پارس جنوبی در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

وی پارس جنوبی را از مناطق مهم و ارزشمند صنعت نفت دانست و افزود: به منظور اجرای پروژه‌های صنایع پایین دستی، شهرک‌های صنعتی دیر، کنگان، خورموج، اهرم و دلوار در نظر گرفته شده‌اند.

معاون شهرک‌های صنعتی کشور به هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برای این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: وجود زیرساخت‌های کافی از جمله آب، برق، گاز و تلفن از مهم‌ترین مولفه‌های این شهرک‌های صنعتی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های مدیران نفتی مستقر در منطقه ویژه پارس و مدیران ارشد استانی بتوانیم بستر لازم را برای شکوفایی این شهرک‌ها به منظور توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی فراهم آوریم.

موفق خاطرنشان ساخت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی در حوزه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده است.

مهدی صحاف‌زاده یکی از مدیران صنایع ملی پتروشیمی کشور نیز در این نشست به بیان برخی نظرات کارشناسی خود در حوزه فعالیت‌های صنایع پتروشیمی کشور پرداخت و اظهار داشت: استان‌های جنوبی کشور و حاشیه خلیج فارس با توجه به موقعیت استراتژیک و اقتصادی از استان‌هایی محسوب می‌شوند که به منظور گسترش فعالیت‌های مختلف صنایع پتروشیمی کشور در نظر گرفته شده‌اند.

کد خبر 1601445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha