۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۴

پارسا:

یک باند از کنارگذر بجنورد تا شهریور ماه سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود

یک باند از کنارگذر بجنورد تا شهریور ماه سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر کل منطقه یک شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به طور قطع تا پایان شهریور ماه سال جاری یک باند از کنارگذر شمالی بجنورد زیر بار ترافیک می‌رود.

محمد پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هم اکنون پروژه کنارگذر شمالی بجنورد 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باند شرق به غرب آن نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این باند امکان اتردد خودروهای عبوری از سمت مشهد مقدس به جنگل گلستان از این کنارگذر ممکن شده و این وسایط مجبور به عبور از داخل شهر بجنورد نخواهند بود.

پارسا تصریح کرد: همچنین باند دیگر این کنارگذر نیز تا آذر ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی مطالبات معوقه پیمانکار این پروژه پرداخت شده است اظهار داشت: این پیمانکار موظف است در مهلت مقرر، پروژه مذکور را به اتمام برساند.

این مسئول اضافه کرد: در صورتی که پیمانکار مربوطه تا تیرماه سال جاری نتواند میزان پیشرفت پروژه را به برنامه زمان بندی شده برساند نسبت به تعویض این پیمانکار اقدام خواهد شد.

وی همچنین در مورد پروژه چهارخطه کردن محور بجنورد – آزاد شهر عنوان کرد: این پروژه نیز در نیمه نخست سال 92 و با پایان دولت دهم به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل منطقه یک شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: هم اکنون 3 پیمانکار در فازهای مختلف مشغول اجرای 110 کیلومتر از طرح چهارخطه کردن این مسیر هستند.

کد خبر 1627955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha