۴ تیر ۱۳۹۱، ۹:۰۰

آیت الله باریک بین:

نیروی انتظامی با هنجارشکنان و بد حجابان برخورد قاطع کند

نیروی انتظامی با هنجارشکنان و بد حجابان برخورد قاطع کند

قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مسئولان نیروی انتظامی و فرهنگی استان باید در مقابل هنجارشکنانی که به دنبال ترویج بی حجابی در استان هستند با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله باریک بین در گردهمایی ائمه جمعه استان که شنبه شب در محل دفتر امام جمعه اقبالیه برگزار شد اظهارداشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید جدی گرفته شود و همه خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
 
وی افزود: امروز عده ای هنجارشکن می خواهند ارزش های والای شهدا و رزمندگان را در جامعه تضعیف کنند لذا از مسئولان نیروی انتظامی انتظار می رود با این افراد برخورد قانونی کنند.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به اقدامات قانونی مسئولان فرهنگی و نیروی انتظامی با ترویج دهنگان بی حجابی در جامعه یادآورشد: خوشبختانه توسط مسئولان تاکنون کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
 
وی تصریح کرد: نظام ما اسلامی است و باید زنان و مردان کشورمان با تاسی از قرآن و تعالیم دینی حرکت کنند و در مقابل تهاجم فرهنگی غرب که بی بند و باری و بی حجابی از موارد آن است بایستند.
 
آیت الله باریک بین بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا جوانان ما نسبت به هویت دینی و اسلامی خود بی تفاوت باشند و احساس
بیگانگی کنند که در این زمینه نیز مسئولان فرهنگی باید هوشیارانه عمل کنند.
 
برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان
 
نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت:‌ در فصل تابستان باید برنامه ریزی منسجم و مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان صورت گیرد تا وقت آنها به بطالت سپری نشود.
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: امروز جوانان و نوجوانان کشور تشنه معارف دینی هستند و اگر درست عمل کنیم می توانیم به نیازهای آنها پاسخ دهیم.
 
احمد عجم استاندار قزوین هم با اشاره به برنامه های مهم دستگاه های فرهنگی استان اظهارداشت:‌ با هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی، همفکری ائمه جمعه و روحانیون توانسته ایم برنامه های خوبی را در زمینه حجاب و عفاف در استان اجرایی کنیم.
 
وی در مورد احداث مصلی در استان هم گزارشی ارائه داد.
 
در پایان این گردهمایی، ائمه جمعه استان از تلاش سربازان گمنام وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری عاملان ترور
شهدای هسته ای قدردانی کردند.
کد خبر 1633353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha